Din kontrastvegg!

heioghopp!

Flørter med forumet
Tenker jeg skal være skikkelig vågal og gå for en kontrastvegg i stua og gangen... Men hvilken farge? Kan jeg få se din kontrastvegg? (er også intressert selv om kontrasten ikke er så stor..)

har ikke..
men har veldig lyst på så denne tråden likte jeg[:D][:D]

Stua er LANGT ifra ferdig, men her ser du i alle fall kontrastveggen i mørk aubergine:

Har ikke bilde, men vi har åpen løsning stue/spisestue/kjøkken og mellom spisestua og kjøkkenet har vi en rød vegg.

Funker veldig bra [:)][:)]

(hvite vegger ellers)

Har ganske dristig kontrastvegg i kjellerstua (ungene sin stue):

Samme type tapet, men en smule roligere på vårt bitte-lille soverom:
(Har også valgt en mørkere grå/lilla tone på den innerste veggen (ser så vidt litt av pipa på venstre siden av senga) enn på de andre for å skape en illusjon om dybde i rommet)

Samme grå/lilla farge bak reolene i garderoben som ligger vegg-i-vegg:
(gammelt bilde fra før vi var ferdige[8D] Døra inn til badet har håndtak, og listverket er på plass nå[:D])

ORIGINAL: SanderogElias mamma

Kontrastvegg på gjesterommet [:)]

Kontrastvegg i stuen.

Soverom

Å denne har jeg bestilt til gjestedoen [:D]

Likte kjempe godt kontrastveggen på soverommet..
Hvor har du kjøpt den?

Off vi skulle ha en kontrastvegg, men kjøpte tapeten altfor lys og mønsteret ble jo usynlig når det kom på veggen.. Jeg turte ikke kjøpe en sånn skikkelig mønster tapet i farger. Men det hadde jeg tur nå!!! så får se, kanskje vi ordner det etterhvert..[;)]

Jeg har ikke fått opp tapeten enda, men jeg har virkelig vært dristig i valget.Har ganske lys tapet på suen, så har jeg valgt en tapet som er ganske sprek til den ene veggen.

Her er vår kontrastvegg på soverommet:

Den er veldig svak, lyseblått (aquamarin) og perlemor på hvit bakgrunn fra Laura Ashley.

På datteren min sitt rom er det ingen kontrastvegger, men tapet over alt. Den er fra Designers Guild:

ORIGINAL: Indie sin mamma

Den er veldig svak, lyseblått (aquamarin) og perlemor på hvit bakgrunn fra Laura Ashley.

På datteren min sitt rom er det ingen kontrastvegger, men tapet over alt. Den er fra Designers Guild:

Så utrolig nydelig de rommene var[:D]

Så mange fine vegger det var her!![:)]

Har ikke noe bilde å vise frem, men broren min har hvite vegger, og valgte den ene veggen med en kanllrød farge! Gikk rett og slett inn i en malingsbutikk med en colakork og sa han ville ha den fargen!![:D][:D] Ble knalltøft!! Og så har han to sånne store lerreter/bilder fra ikea med nærbilde av en rose på langveggen. Er skikkelig fint, og frisker godt opp med det røde (går i mye hvitt, og med sort skinnsofa).

ORIGINAL: anie

ORIGINAL: Indie sin mamma

Så utrolig nydelig de rommene var[:D]

Tusen takk!! :)

Back
Topp