Din gravidmage

Vela❤️

Forumet er livet
Marsipanene 2019
❤️ Septemberlykke 2020 ❤️
Bare fordi jeg lurer og kjeder meg litt. Har du typisk «guttemage» eller «jentemage» og hvilket kjønn venter du? :happy:

Jeg venter jente, men alle sier jeg har typisk guttemage. Etter å ha lest hvordan de ser ut og sammenligner med forrige svangerskap der jeg fikk jente så ser det ut som jeg venter gutt for magen og kroppsfasongen er helt annerledes. Har fått bekreftet jente på fire ultralyder på sykehuset nå, så her stemmer teorien altså ikke.:p:p
 
Da jeg ventet gutt fikk jeg høre at jeg hadde guttemage. Denne gangen er det en jente og har jeg fått høre at jeg har jentemage. Men klarer ikke se noen forskjell selv egentlig.
 
Jeg aner ikke hva jeg har, guttemage kanskje? En skikkelig tut som man ikke kan se bakfra. Men jeg hadde samme mage med jenta i første svangerskapet. Sist følte jeg magen var høyere (gutt), men det viste seg å være et ganske stort barn. Første gang (jente) og denne gang (gutt) føler jeg magen er lavere, men de er begge gjennomsnittsbarn ved termin (ser iallefall ut til å bli det denne gange også :)).

Det kommer nok an på hvor man legger på seg og hvordan barnet ligger også? Jeg legger på meg rundt hofter, lår og rumpe, mens andre (som får såkalt jentemage) legger kanskje på seg mer rundt midjen?
:)
 
Jeg fikk gutt forrige gang og venter nå gutt igjen. Begge gangene har jeg fått høre at jeg har typisk guttemage. Skikkelig struttemage som vokser rett fremover. Ser ikke bakfra at jeg er gravid:)
 
Har har det stemt hver gang! Jentemage første gang, guttemage andre gang og guttemage nå... :happy:
 
Alle har sagt jeg har typisk guttemage, venter gutt :p Ser ikke bakfra at jeg er gravid, bare en kul som står rett ut forran :hilarious:
 
Jeg aner ikke hva jeg har, guttemage kanskje? En skikkelig tut som man ikke kan se bakfra. Men jeg hadde samme mage med jenta i første svangerskapet. Sist følte jeg magen var høyere (gutt), men det viste seg å være et ganske stort barn. Første gang (jente) og denne gang (gutt) føler jeg magen er lavere, men de er begge gjennomsnittsbarn ved termin (ser iallefall ut til å bli det denne gange også :)).

Det kommer nok an på hvor man legger på seg og hvordan barnet ligger også? Jeg legger på meg rundt hofter, lår og rumpe, mens andre (som får såkalt jentemage) legger kanskje på seg mer rundt midjen?
:)

Jeg har lagt på meg forskjellig med jente og gutt. Med jentene la jeg på meg hele veien rundt. Gravid fra hofte til hofte på en måte. Med denne lille karen ser man ikke bakfra at jeg er gravid. Han ligger også mye høyere. Forsåvidt en langt mer slitsom mage å gå med synes jeg. Den er så innmari stram hele tiden selv om resten av meg er myk og skvulpete :hilarious:

Tydelig forskjell på gutt og jente hos meg ihvertfall.
 
På meg stemmer teorien ganske bra.
Este ut i alle retninger i første svangerskap(jente). Liten mage, men også lite barn.
Mer mage som stikker rett ut i dette svangerskapet(gutt). Vet ikke om jeg er helt enig i det der at man ikke ser gravid ut bakfra men :hilarious: Ganske liten mage nå også, men større enn sist. Og lite barn denne gangen også.

De mener at jeg bærer barna ganske langt bak mot ryggen da. Og jeg er høy, så magen blir liksom ikke like fremtredende som på en lavere gravidkropp. Fremmede kunne nok tro at jeg bare var tjukk fram til ca 3 uker før termin sist. Mens denne gangen vises det veldig godt at jeg er gravid.
 
Jeg venter jente, men jeg har guttemage:p
 
Godt det var noen andre som det ikke stemmer med også:hilarious: ble nesten litt i tvil på om jeg har fått vite feil kjønn:hilarious:
Hehe. Nei, alle mager er forskjellig. Jeg har lagt på meg mer på lår, hofter denne gangen, men man ser ikke bakfra at jeg er gravid selvom. Veide 5 kg mindre fra start forrige gang:p
 
Jeg fikk gutt forrige gang og venter nå gutt igjen. Begge gangene har jeg fått høre at jeg har typisk guttemage. Skikkelig struttemage som vokser rett fremover. Ser ikke bakfra at jeg er gravid:)

akkurat samme her :)
 
Fikk mannen til å ta litt magebilder av meg. Syns selv jeg har typisk jentemage som er ganske høy og rund, pluss at jeg har lagt på meg litt ekstra på hofter, rumpe og lår. Dette er første svangerskap, så vet ikke hvordan jeg ville sett ut med gutt.
 

Vedlegg

  • 1015D3BC-D860-4781-B45A-4537C7D0C5FB.jpeg
    1015D3BC-D860-4781-B45A-4537C7D0C5FB.jpeg
    16,7 KB · Visninger: 27
Jeg venter gutt, har lik mage som jeg har hatt med jentene mine
 
Back
Topp