Din favorittpizza...

*Christy*

Elsker forumet
Jeg og min mann har fått tilbud om å åpne en pizzarestaurant, og sitter nå her å planlegger litt....

Holder på å lage forslag til meny og vil gjerne vite hva som er favoritt ingredienser når dere lager/bestiller pizza [:D]

ORIGINAL: ~William.sin.mamma~

taco pizza er gooodt[:D]

-skinke, biff og paprika
-skinke, peperoni og bacon.

Jeg er allergiker, derfor "kjedelig" mat... hehe

Fisk og geitost.

liker godt sult på dolly og den har

biff, skinke, peperoni bacon og kjøttdeig kansje... bytter sopp men mais..mmmm

litt kjøttdeig, litt bacon, sopp, løk, ananas og løvtynn skinke på toppen

Kjøttdeig,biffkjøtt,mais,paprika og masse ost[8D]

ORIGINAL: lille_blomst

ORIGINAL: MarcusMamma

liker godt sult på dolly og den har

biff, skinke, peperoni bacon og kjøttdeig kansje... bytter sopp men mais..mmmm

ja den er skikkelig god! med dolly-krydder på. men må jo ha sopp da! ekstra sopp! ;)

jaaa masse dolly krydder, yummy... men maasse mais og ingen sopp her da. hihi
og ost på skorpen[:D]

Hele sitron marinerte hvitløksfedd er skikkelig digg på pizza [:D]

Bestiller alltid pizza med: Biffkjøtt, skinke, løk, paprika, bacon og ekstra ost.

ORIGINAL: lille_blomst

[:D][:D][:D]Hallo er det bare meg som liker bearnaise på eller???

Okei da!! Fisk, geitost og bearnaise[:)]

Kjøttdeig, nacho chips, jalapenos og god sterk saus med MASSE smak!! [:D] Pizza med blåmuggost er også YUMMI!

Vegetar-pizza!!
Tomatsaus, løk, paprika, tomater, fetaost, oliven og ruccola på toppen
[:)][:)]

ORIGINAL: *Christy*

Jeg og min mann har fått tilbud om å åpne en pizzarestaurant, og sitter nå her å planlegger litt....

Holder på å lage forslag til meny og vil gjerne vite hva som er favoritt ingredienser når dere lager/bestiller pizza [:D]

så kjekt da, kor skal dere åpne den da? så pass nært at eg blir stam gjest kansje? hehe

Marinerte scampi er kjempegodt synes jeg.

ORIGINAL: MarcusMamma

ORIGINAL: *Christy*

så kjekt da, kor skal dere åpne den da? så pass nært at eg blir stam gjest kansje? hehe

Hehe... Skal love deg at du skal tvinges til å kjøpe mye pizza hos oss [:D]
Det er kun servering på stedet om sommeren (ute), og resten av året er det kun utkjøring/henting.
Men slapp helt av... Du bor i riktig område, så vi skal nok komme kjørende til deg skal du se [8D]

Back
Topp