Din favoritt Peppes pizza?

mammaviv

Betatt av forumet
Hei,
Trenger deres raad.  Vi skal bestille Peppes pizza ikveld og det har vaert lenge siden sist. Hva anbefaler dere?

Jeg er enkel. Gi meg nr 9, stars and stripes, med skinke. (Dvs, pizzabunn, saus, ost og skinke)

Pizza nr 30.. Det er den beste..

ORIGINAL: Tvilling74

Pizza nr 30.. Det er den beste..

er det Heavy Heaven?

Eg lige ikkje peppes... æsssj-

Dolly ftw!

ORIGINAL: Niiiitah87

Eg lige ikkje peppes... æsssj-

Dolly ftw!
samma her,,, men skinke salaten og oreokaken de har funker godt, men pizzan[:'(]

Åh, nå fikk jeg lyst på Peppes pizzaen min [:)]

Har på BBQ-marinert kyllingfilet, pepperoni, parmaskinke, peanøtter og ruccolasalat.
Mmmm [:D]

Dolly og Peppes har vi kuttet helt ut, dyrt og dårlig... Hadde det ikke vært for at de pizzabakeren-ansatte her er helt håpløse, hadde vi handlet der når vi kjøper pizza, for de er mye billigere enn dolly og peppes. Men, vi bruker heller vår lokale "tyrker-sjappe", enda billigere og man får hver 10. store pizza gratis. Ikke står de noe tilbake for dolly og peppes heller. Men, var jo ikke det du spurte om , skulle jeg ha valgt en peppes pizza hadde det blitt heavy heaven. [8D]

Heavy heaven her og [:D] Deeper love er også god...

takk for hjelpen.  You've just made it easy.......ser ut som Heavy Heaven er en stor favoritt.

heavy heaven!![:D]

men er veeeldig glad i den sterke taco paien dems også[:D]

American way, den med kjøttboller, mmmmmm...heeeeerlig! uff, nå fikk jeg lyst på pizza...Aha, rester fra hjemmelagd pizza i kjøleskapet!!!!![:D][:D][:D]

Liker den enkel jeg[;)]

Bestiller alltid nr 11.. husker ikke hva den heter.. men er med biff og paprika[;)][;)] Og rømmedressing er et MUST!

ORIGINAL: hildemor_84

heavy heaven[:)]

Hva er det på denne?

Irriterer meg at ikke peppez leverer ut til oss[&:]

ORIGINAL: Lone_mor

jeg vet ikke hvordan nr den er men mener den heter thai chicken. med kylling og peanøtter blandt annet[:)] nam nam

nr 42...? tror jeg. lenge siden sist nå ja... med skinke, rømmedressing i pizzafyllet og ruccolasalat oppå[&o] sikle*

ORIGINAL: LilleLalle

Dolly smaker dritt,heavy heaven er best 

Heavy Heaven og Rio Grande[:)]

Back
Topp