Din første regime: kort eller lang?

Min første regime var ...

• Lang

• Kort

Results are only viewable after voting.

Symaskin

Gift med forumet
Maiblomstene 2017
Fikk du kort eller lang regime den første gangen? Siden noen opplevde flere runder, så blir det vanskelig å fortelle om alle. Derfor spør jeg om den første.

Bare hatt lang.

Er på første nå og har kort regime :)

Kort :-)

Langt regime de første 4 gangene. Kort siste gang. Blitt gravid både på langt og på kort

Hadde kort på vårt første (og foreløpig eneste) - funket godt her ;)

Interessant:) jeg skal på forsamtale 10. mai og er spent på om jeg får kort eller lang. Blir det lang så må vi vente til august pga ferien, blir det kort kan vi starte to uker etterpå. Så er litt spennende:) skal på ivf-klinikken, så er privat.

Har alltid hatt helt regelmessige sykluser så utfra denne lesningen så ser det jo ut som lang kanskje ikke er nødvendig med meg:) igjen, er jo livredd for å velge feil!!

Interessant:) jeg skal på forsamtale 10. mai og er spent på om jeg får kort eller lang. Blir det lang så må vi vente til august pga ferien, blir det kort kan vi starte to uker etterpå. Så er litt spennende:) skal på ivf-klinikken, så er privat.

Har alltid hatt helt regelmessige sykluser så utfra denne lesningen så ser det jo ut som lang kanskje ikke er nødvendig med meg:) igjen, er jo livredd for å velge feil!!
Det kommer litt ann på hvorfor du tenger prøverør. Ved pco(s) har jeg skjønt at det er vanligst med kort, ved endometriose lang.

Hadde lang første gangen og ble gravid da. Diagnose tette eggledere og lettgradig endometriose. Ble overstimulert , så ved søskenforsøket fikk vi kort protokoll. Ble ikke gravid på ferskforsøket etter dette, men på fryseforsøket.

På lange fikk vi ut ni egg, ett inn og ett på frys (som ikke overlevde). På korte fikk vi ut 3, ett inn (negativ), blastocyst på frys som jeg nå er gravid med.

Lang begge gangene :) (endo)

Det kommer litt ann på hvorfor du tenger prøverør. Ved pco(s) har jeg skjønt at det er vanligst med kort, ved endometriose lang.
Hva om grunnen er søædkvalitet?

Back
Topp