DIN første date

En tråd i 'Familieliv og samliv' startet av Sanka, 11 Mai 2018.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Sanka Forumet er livet

Husker du den?

Kom på det nå når 12åringen kom hjem og sa hu skulle på date med kjæresten i morgen. Få blomster og på bakeriet for å spise Og i dag fikk hu sitt første ordentlige kyss også gitt. Glad hu føler hu kan dele alt med meg også

Min første date husker jeg ikke helt alder. 14 år tror jeg. Vi spiste på McDonald husker jeg i byen også gikk vi på kino og så Ringenes Herre. Den aller første av de. Jeg husker jeg var sur på de rett bak oss, for de satt og snakka høyt og mye i kinoen. Så jeg reiste meg opp og ba de holde kjeft eller dra seg ut. Noe min daværende kjæreste syns det var ordentlig flaut og ville helst ikke snakke med meg etterpå.... De holdt nå kjeft etterpå de bak. Så jeg var nå egentlig fornøyd med min bragd jeg gitt. Kjæresten ble bedre når kinoen var slutt da, men måtte påpeke mye hvor flaut det var gitt hele veien hjem Koselig date da

• Liker Liker x 1
  2. Moderator Steffen Gift med forumet

Så koselig! Tror faktisk ikke jeg husker min første date. Ikke sånn "skikkelig" date, liksom. Rart, i grunn - for jeg har ikke vært på SÅ mange.. :p

• Morsom Morsom x 1
  3. Klarsåklar Elsker forumet Novemberlykke 2018

Min første skikkelige date var faktisk med min samboer føler ikke det er så vanlig med dating her. Men han spurte meg på date før vi startet å «holde på». Da var vi på kino noe jeg syns var veldig koselig og spennende.

4. Lutzern Februar 14 - miss trøtt Februar 2014 - Skjult forum VIP

Ja. Kom først på andre daten, men mente å huske at det må ha vært noe før den og så kom jeg på første. Felles venner inviterte med begge på kino (James bond), mest hans vennegjeng der jeg kjente ei. De visste vi likte hverandre og satte opp dette og passet på at vi satt ved siden av hverandre. Endte opp med å holde hender. Var ikke så mye annet som skjedde egentlig. Men på andre daten snakker vi mer (med felles vennepar) og på slutten før vi dro hjem kysset vi.

5. nense Forumet er livet Mailykke 2018 VIP Februarlykke 2016

Jeg husker den veldig godt

Vi var på fotballkamp på stadion 16. mai, etterfulgt av noe junkfood og en buss vi ikke rakk med vilje
    Var vel 16 eller noe

Første kjæresten jeg hadde var vel noen år tidligere, men vi var aldri alene på date.

6. ..christine.. Forumet er livet VIP Snøfnuggene 2018

Husker jeg faktisk ikke

7. Skjermtrollet Gift med forumet ❤ Aprilbarna19 ❤ Januar 2017

Gode minner! Første daten var ballet i niende klasse på ungdomsskolen. Hadde lang kjole og fått oppsatt hår hos frisøren. Daten dukket opp med langstilket rose og spanderte drosje til ballet. Tror jeg har kvittet meg med rosen nå, men jeg hadde den liggende i hvert fall ti år etter :hilarious:

8. Magica87 Gift med forumet

Min første skikkelige date troor jeg var på kino, sammen med samboeren min :) Husker ikke så mye, annet at det var "nattkino". Det var i 2006 :p

9. Mrs. Lynch Heldig mamma! Juli13-jentene

Husker den godt. Så "kjærlighet ved første hikk" Grusom film. Tror det må ha vært i 1999.

10. Forumansvarlig Tamara Administrator Moderator ⭐️ Babyverden Stab ⭐️

Å ja.. det husker jeg godt. Det første skikkelig daten. Sukk..
    Vi så på Titanic på kino :)

11. babydrøm2018 Elsker forumet Novemberlykke 2018

Min ordentlige første date var da jeg var 16 hehe, gikk tur langs vannet og endte opp på en nudiststrand.... drit flaut!

• Morsom Morsom x 1
  12. Ceccii86 Forumet er livet Desemberlykke2017 Snøfnuggene 2018

Jepp, vi var på kino. Vi så Don´t Say a Word og var vel begge rundt 15 år. Var sammen i tre år etter det, så sånn sett en vellykket date :)

13. Lykkespire<3 Forumet er livet Tilgangsansvarlig Sensommerbarna 2016 Junilykke2018

Tror jeg hadde mista fatningen :hilarious:

14. babydrøm2018 Elsker forumet Novemberlykke 2018

Hahahah ja!!! 15 år og drit klein!

• Morsom Morsom x 1
  15. babydrøm2018 Elsker forumet Novemberlykke 2018

16***

• Morsom Morsom x 1
  16. Heffalompenbaby Flørter med forumet

Har vel aldri vært noe ordentlig date før mannen min :p

17. Frk.Blom88 Forumet er livet Desemberlykke2017

Var på date på MCDonalds med en jeg likte når jeg var 18 :happy:

Del denne siden