Din erfaring med Stokke bounce and sleep

Dragemamma

Forumet er livet
*MIA*
Jeg lurer veldig på hva din erfaring er med vippestolen og dagsengen fra Stokke - Bounce and sleep.

Har du fått brukt det som du tenkte?

Sitte babyen godt i vippestolen?

Noe du ikke likte eller savnet?

Jeg har foreløpig dette som en favoritt, men har jo ikke testet den ;) Ikke en gang vært i butikken og sett på den, men i reklamer og på nettsiden til Stokke ser den veldig god ut.

Tidligere har vi hatt vippestol med både lyd og vibrering og syns det var supert da vi har hatt mye og litt magetrøbbel med begge to.

Dagsengen er kjempegod. Vi brukte den som både dag- og nattseng de første 4-5 mnd, til den ble for trang. Vippestolen er også god, men vi følte ikke så stort behov for vippestol, derfor er den ikke så veldig mye brukt.

Men alt i alt: Tommel-opp!

Synes den har alt for kort brukstid mtp formål og pris. Vi fikk den i gave, og hadde ikke hjerte til å bytte den da den kom fra svigersøster. Personlig synes jeg designet er lite pent.

Synes den har alt for kort brukstid mtp formål og pris. Vi fikk den i gave, og hadde ikke hjerte til å bytte den da den kom fra svigersøster. Personlig synes jeg designet er lite pent.

Hvor lenge fikk dere brukt den?
Når volste babyen ut av vippestol og dagseng?

Er kjempe fornøyd med både dagseng og vippestol! Begge deler er i bruk hver eneste dag :) Liker i grunn designet veldig godt og jeg da! Frøkna her sitter veldig fint i vippestolen, og har fortsatt god plass i dagsengen.
Synes og det er ganske ålreit å kunne sette vippestolen oppi dagsengen, sånn at hun kommer litt mer opp i samme høyde som meg hvis jeg sitter å holder på med noe ved pc'en for eksempel :)

nå har ikke jeg hatt mulighet til å bruke den ennå, men det jeg falt for ved den var rett og slett designet. Liker enkle, rene linjer uten for mye dill. Gleder meg til å ta den i bruk. :)

Back
Topp