Din erfaring med babyrede

Mini er 5 uker i morgen, og sover foreløpig kun i babynestet. Hvis vi legger ham rett i vogna, vogga eller senga våkner han nesten med en gang. I babynestet kan han sove i flere timer.

Absolutt verdt investeringen for vår del, så slipper jeg å ha en sovende baby i armene døgnet rundt. :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Mini er snart 6 måneder, han sover fortsatt i nestet sitt ;)

Februar-14 mamma <3

Veldig fornøyd :) Desverre er nestet snart for kort til sønnen vår på 2,5 mnd. Memo til meg selv er å sy et som er mye større til nestemann. Veldig kjekt å ha til både vogn, seng og sofa - kan flytte babyen uten å vekke den :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Datteren min blir 6mnd om 5 dager. Helt fullstendig avhengi av det. Har måtte sy det lenger sånn at føttene ikke skal henge utenfor:p
Det er så kjekt å ha, kan ha med overalt. Om dere skal sove borte, er det veldig trygt og godt å ha babynesten som er så kjent og trygt å sove i:)

Her har vi bare åpnet det i bunnen slik at beina stikker utenfor, det går helt fint ;)

Februar-14 mamma <3

Vi har måtte ha flere babyreder til vår datter. Vi bruker de over alt. reiseseng, samsoving, grindsengen, i vognen, i besøk.......

hva har dere betalt for de og hvor har dere kjøpt?
Jeg betalte 450 kroner, kjøpe av ei som solgte på facebook. Dukker ofte opp annonser for babynest på slike kjøpe selge bytte barneutstyrs sider :)

Februar-14 mamma <3

hva har dere betalt for de og hvor har dere kjøpt?
Jeg sydde selv. Finnes flere gode oppskrifter på nettet. Ikke veldig vanskelig. Kan jo ønske deg av noen i familien. Bare søk på babynest på google så kommer det opp flere oppskrifter;)

Det er flere som syr og selger på finn.no. Jeg kjøpte mitt via en av disse.
Skulle ha sydd det selv, hvis symaskinen min ikke var ødelagt.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Hmmm, leser av dere andre her at vi nok må skaffe oss et sånt babynest :-D

Sent from my GT-I9070 using BV Forum mobile app

Vi har brukt vårt masse! Mamma sydde:)

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Vi kjøpte vår av Lille Verden på Facebook (https://www.facebook.com/lilleverden.no) og utrolig nok så bruker han sitt ennå. I sommer hadde vi det med på ferjen til Danmark og han sov som bare det på gulvet i lugaren :)

Super investering, og jeg ser at denne har en madrass i bunnen som gjør at han kan sove med den overalt uten å ha noe ekstra underlag under babyredet.

Back
Topp