Din drømmefamilie

Vi er heldigvis begge enige i at vi skal ha 3 barn innen vi er 30. Og er gravid med nr 2 nå og er 24 så håper på å klare det :) Føler ikke at vi er en full familie før vi har fått alle i hus :)

Jeg har alltid ønsket meg to barn.. Samboeren min er helt lik der..

Men så det siste året.. Har jeg fått lyst på fler. Når jeg får mitt andre barn, er jeg bare 22 år. Jeg har flere år på å få flere barn, hvertfall én til. :-) Så kanskje. Blir moro å se. Samboeren min er litt enig i at det hadde vært gøy, bare ikke tenkt så mye på det, hehe. :p

Min drømmefamilie er med 3 barn, mens samboer syns det er nok med 2... =P Heldigvis er vi bare 25, så har enda mange år på å bli enig! ;) Og å få det siste barnet :D tihi. Det er hvertfall helt sikkert at dette ikke er siste gang jeg går gravid, for elsker tilværelsen og kan ikke tenke meg at jeg kun skal oppleve dette èn eneste, siste gang nå ..!! 

Jeg ville ha fire, mannen ville ha to. Men i dette svangerskapet har jeg vært så dårlig så det blir foreløpig med to!!
Får se om vi får en attpåklatt om 7-8år ;)

Både samboen min og jeg er fornøyde med to, så det blir siste sjarmtrollet nå! :-)

Jeg og samboeren har vært enig om at vi skal ha 2 stk innen vi er 30 år.
Blir 28 iår, så det klarte vi godt

Så er vi så heldige å få en av hver også.

Vi har begge snakka om både 2,3 og 4.
2 er for liten og 4 blir mye så da må man jo ha stor bil. så vi har vel egentlig blitt enige om at 3 er perfekt. men får vi bare en eller 2 så er det mer en gledelig nok. og får vi 4 så er det selfølgelig velkommen ;)

jeg har sagt max 3 barn. men sambo vil jo ha ett helt fotball lag

*emmami* og jenta* skrev:
jeg har sagt max 3 barn. men sambo vil jo ha ett helt fotball lag

æææ! akkurat samme med min sambo!! hahaStå på, jeg vil ihvertfall ikke ha 11 gutter

Dette er vår siste.. Da har me 3 så da er familien passe stor.. skal jo tross alt følge ungene opp og..

Jeg har lyst på tre barn først, og så bli fosterforeldre til et barn :) Men kan hende det blir to barn + fosterbarn også. Får se :) Vi er unge enda ;) Vi er enige hvertfall ;)

jeg har vel sagt 2-3 barn til samboern, merker at jeg heller mer og mer mot 3, men ikke fler enn det. Vil ikke at dette skal være siste gang jeg er gravid. så da får jeg heller se hva samboern sier. han vil nok bare ha 2 tror jeg. men skal ikke ha nr 3 før om noen år i såfall så har litt tid på å overtale han:) 

Vi ønsker å ha tre før vi blir 30 år, og nå er 2 på vei og jeg er 23 så dt går nok bra :)
også ønsker JEG en attpåklatt :P fordi JEG ønsker meg 4 barn ;)

Etter 3 bebis nå kommer vi til å vente en stund og kansje kommer det en 4 unge.
Begge har lyst på stor familie og er enige om 4 barn

Vi ønsket 4.
Er nå gravid med nr4. 2jenter og to gutter totalt.

Pucca skrev:
Vi vil ha to barn, så jeg er gravid for siste gang

Sign!

min perfekte familie er en familie der barna krever såpass lite at jeg har tid til å ha 3-4-5 barn. nå er jeg gravid med min andre, og opprinnelig har vi sagt 3. ser vi derimot at barna vi har krever veldig mye av oss som foreldre må vi revurdere tanken. min perfekte familie er derfor en familie der jeg har god tid til mine barn, at de har oss foreldre som har tid til å være med på aktiviteter, være engasjerte i idrett og skolegang, og som ikke er utbrente.

opprinnelig vil jeg si 3-4 men vi får se 

Back
Topp