Din beste solkrem / aftersun

lykkepillen

Forumet er livet
Juli13-jentene
VIP
Hvilke favorittmerker bruker du på deg selv, og på barna? Og hvilke faktor bruker dere. Både til dere selv og barna.

Jeg er på jakt etter den perfekte solkrem, og den perfekte aftersun...
Fant en solkrem som heter riemann, som jeg tenkte å prøve. Virker deilig, da den er både luktfri, og er blank osv.. gleder meg til å teste den ut :) Og helt uten farlige stoffer også, for den som tenker på slikt.

Men på aftersun er jeg enda blank.. Noen gode forslag?

Cosmea (aco) 30 til sønnen min, og coop änglamark 15 til meg.
Hender jeg forsyner meg av guttungen sin også :)

Bruker ikke aftersun på gutten. Blir han tørr, smører jeg med litt aloe vera.

Jeg bruker sjelden aftersun, men av og til en fra cliniderm. Ellers går det mye i aloe vera. Så høy prosent som mulig.

Synes Garnier sin solkrem er bra.

Ang aftersun, så er det best å bruke Aloevera. Jeg har vært solbrent mange ganger, og det gir den beste lindring.

Lille bruker Cosmica spf 30, kjøpt på apoteket. Mener denne scorte bra på grønn-hverdag sin solkremtest.

Jeg bruker Piz Buin Tan Intensifier spf 15. Ikke det at denne scora så bra i tester, men jeg syns det funker best på brunfargen på meg...

Bruker en egen en for ansiktet fra Clinique, som ikke tetter porene, spf 30.

På gutten bruker vi Cosmetica 50 og ingen aftersun. Vi bruker Cliniderm solkrem og Piz Buin After Sun fordi den lukter så godt;)

Bruker Cosmea sin solkrem på sønnen min, faktor 30. Nivea på meg selv, faktor 20.
Begge ble kjøpt for de kom godt ut i tester.
Aftersun bruker vi ikke.

Back
Topp