Din beste ferietur

Roxanne

Elsker forumet
Hvor anbefaler dere, innenlands eller utenlands, å dra på en romantisk, barnefri-helg, i hovedsak for å pule og spise god mat og lade batterier? :) Hvilken romantisk minitur har dere best minner fra?

Liten dytt.. sitter på nettet og leter etter noe å bestille nå :)

Hehehe, høres sykt digg ut![:D]
¨
Men har ikke tips, så dytter!

London, Praha og Barcelona blant annet[:)]

ORIGINAL: Beckymams

ta båten t København [8D]

Eller til Kiel[:D]

ORIGINAL: Badeand*

ORIGINAL: Beckymams

ta båten t København [8D]

Eller til Kiel[:D]

Det var kanskje ikke så dumt! Sikkert nullt spørsmål, men hvor søker jeg opp den? :s Har du tatt den turen selv?

Tallinn i Januar, 24 kuldegrader der, men var nyforelsket. Flott by, men siden det var så kaldt, ble det kjappe sightseeing turer. Det er en tur vi ikke glemmer så lett. [:D][:D]
Ellers anbefales Firenze på det sterkeste - elsker den byen!

Anbefale Tallin! Liten by, kosli, romatisk, BILLIG. Masse SPA- hotell å kose seg på[:D]

ORIGINAL: trøndermamma84

Anbefale Tallin! Liten by, kosli, romatisk, BILLIG. Masse SPA- hotell å kose seg på[:D]

Liker billig!! Og kjæresten min eeelsker spa ;) Helt sant!

Vi hadde det kos på blue village i Antalya. Alt vi trengte var ved hotellet. Mat, basseng, strand. Måtte ta buss til by og marked da, men vi haddee late, romantiske dager ved hotellet *mimre*...[:)]

ORIGINAL: Roxanne

Betalte ikke mange lappene for en lang weekend i Tallin. Kjempe kosli:) Vi bodde på et spa-hotell rett ved gammel byen!! ANBEFALES! Så deilig å bare gå rett opp i gamle byen, på en flott resturant! Å mange muligheter for shopping;)

Betalte ikke mange lappene for en lang weekend i Tallin. Kjempe kosli:) Vi bodde på et spa-hotell rett ved gammel byen!! ANBEFALES! Så deilig å bare gå rett opp i gamle byen, på en flott resturant! Å mange muligheter for shopping;)

Knall! Du husker ikke hva hotellet het, og ca hva du betalte vel? Og hvor lang tid i forveien?

jeg og kjærsten tok en liten tur til amsterdam^^ masse fint å se=) og mye å gjøre.. byen er ikke bare hasj og horer :P

Knall! Du husker ikke hva hotellet het, og ca hva du betalte vel? Og hvor lang tid i forveien?

Hotellet heter Kalev Spa.Vi reiste i februar, litt utenfor sesong, regner med det er litt billiger enn midt i sesongen!! Og vi bestilte vel noen mnd i forveien! reiste med Norwegian fra Gardemoen. Betalte vel 1200-1500 kr per pers for en lang weekend tror jeg! Kanskje mer, husker ikke helt..[:D]

Back
Topp