Din babys dårlige vaner???

E.R.A.

Gift med forumet
Fortell [:D]

Her snupa allerede skjønt hva TV er, uansett hvor vi setter henne snur hun hodet mot TV. Det blir så stille en stund (jaja vi tar de letteste veiene når det gjelder å få ro i huset, kommer sikkert til å angre på det etter på, hvis hun blir like TV fiksert som far eller er det bare gener??[&:])

hehehe han her driter i tven[:D][:D][:D]selv om han har hodet mot tven ser han på veggen elr vinduet[8D][:D][:D][:D]

han vil alltid ha kontakt med oss og elsker å kose hele tiden,han skal helst sovne i armene..han sovner sjelden når jg bare legger ham i senga,han måå bysses i armene [&o]slit...

Den største uvanen må jeg si at er å bæsje ETTER at vi tar av bleien.. Det slår aldri feil!!

min baby er perfekt hun[:D][:D]

ORIGINAL: E.R.A.

Fortell [:D]

Her snupa allerede skjønt hva TV er, uansett hvor vi setter henne snur hun hodet mot TV. Det blir så stille en stund (jaja vi tar de letteste veiene når det gjelder å få ro i huset, kommer sikkert til å angre på det etter på, hvis hun blir like TV fiksert som far eller er det bare gener??[&:])

som æ sku sagt det sjøl [:-]

Ekstremt kosesyk (men det er jo egentlig bare kos da), nekter å sove i sin egen seng, og det er bare glemmesak å prøve å skifte bleie før det har gått minst 15 min fra han både har våknet og etter at han har spist....

ORIGINAL: Pijah

Den største uvanen må jeg si at er å bæsje ETTER at vi tar av bleien.. Det slår aldri feil!!

Hi Hi ...samme her !!

ORIGINAL: caprice

miste smokken vil jeg si er den største plagen for meg.. opp og nedd fra senga 100 ganger i løped av natten... men en dag vil jeg være glad fr at jeg gjorde det i stedet for å la han ligge i min seng, så han holder seg unna den vanen med å ligge i min seng[;)]

sign!!!! veldig slitsomt, men en dag da han kan holde på den selv (mm deilig)

Back
Topp