Diller

Tresmåhjerter

Gift med forumet
Noen som har fått noen morsome diller? Man leser jo om det merkeligste. Selv har jeg fått skikkelig dilla på blodappelsin:) nam nam:)

Ikke egentlig, men har vel fått forsterket lysten på noen av de tingene jeg liker godt fra før ;) Småtomater snavler jeg av både titt og ofte (har vært veldig glad i det siden jeg var lita og fikk de små tomatene fra drivhuset til mine ekstra besteforeldre). Ellers har jeg hatt noen perioder med forskjellig, spiste makrell i tomat daglig en periode, akkurat nå spiser jeg oliventapanade, fetaost og tomat på brødskiva nesten daglig :)

Med de andre to har jeg spist mengder med loveharts, men det har ikke kommet så langt denne gangen i hvertfall, sjokolade milkshake var også veldig populært med andremann.
Det som har vært likt med alle tre er at jeg ikke klarer kaffe, blir dårlig av det og har slett ikke lyst på, med de to andre har jeg drukket en og annen iskaffe på sommeren, så kan jo være det blir det denne gangen også ;)

Men merkelige diller har jeg så langt vært forskånet for :P

Jeg hadde en periode hvor jeg bare spiste appelsiner :-p nå er jeg litt på druekjøret :-p

Forrige svangerskap hadde jeg en kinamatperiode, ville bare spise kinamat :-p og en sjokomelkperiode:-)

Appelsin!!:) men får jo så halsbrann av drt, hehe.. Men spiser det likevell, har kjøpt meg halsbrann tabeletter:)

Haha, påstod at jeg ikke hadde noen dilter... Idag måtte jeg ha iste og gikk 3 km i oppoverbakke med barnevogn før å kjøpe for jeg måtte haaa:-)

Frukt og bær, spesielt druer og bringebær. Ellers spiser jeg endel grove brødskiver med tomat, salt og majones :)

Back
Topp