Diller?

kengumamma

Flørter med forumet
Er det noen her inne som har fått noen diller ennå? emoticon

Selv har jeg fått lyst på ting jeg aldri før har prøvd/likt (på en god stund)....
Spist masse brød med makrell og majones (aldri prøvd denne komboen før), 
og istad kom min kjære hjem med en pakke skinke (noe jeg ikke har spist siden ungdomsskolen) og jeg måtte bare ha en skive!emoticon

Her forandrer det seg fra minutt til minutt, men mye melkeprodukter og frukt.
Og når jeg vil ha noe, må jeg ha det med en eneste gang! ;)

Nope, men jeg har mistet matlysten :-/  Akkurat som sist....

Nov09Juli12 skrev:
Ingen "diller" her ennå, nei...

sign..

Nov09Juli12 skrev:
Ingen "diller" her ennå, nei...

Samme

Er mest overrasket over at jeg for første gang ever ikke har lyst på sjokolade! jeg er skikkelig sjokoladeavhengig til vanlig...så jeg håper det holder seg ut svangerskapet
Ellers har jeg veldig lyst på alt som er salt!

Har ingen cravings nei. Er kanskje mer snopesyk, men spiser ikke snop, så to bad :P

Jeg mener det er veldig psykisk me diller o.l, så jeg har satt i hodet mitt at jeg ikke skal ha det, å da får jeg det ikke heller. Ikke forje svangerskap heller :)

Brødskiver med smør, agurk og majones går det i her. Men så er jeg kvalm om dagen så jeg må ha noe friskt.

Makrell og majones med pepper og salat er jo bare drit digg!
Det har jeg spist i noen år :D

Her går det i røde druer :)

Eneste jeg har hatt skikkelig lyst på begge svangerskapene er tunfisk, av alle ting. Tenkte ikek noe særlig over det før jeg fikk det nå og, så må jo være noe med det :p

Hadde besøk av en venninne her om dagen. Jeg tenkte ikke overom jeg hadde diller, før min venninne utbryter; "Du er jammen meg glad i mandariner...!!" Der satt jeg da... Klissete og gul på fingrene og skrelte mandarin nummer 158... He, he! Håper ikke hun har mistanke...

Det stemmer nok at det er litt psykisk ja...men nå må jeg bare springe å hente meg en mandarinemoticon

Ingen diller enda(veldig tidlig enda, så kanskje ikke så rart..), men matlysten er ENORM!
Sjokolade,sjokoladeis og kakao smaker helt grusomt for tiden..

Kafo skrev:
Eneste jeg har hatt skikkelig lyst på begge svangerskapene er tunfisk, av alle ting. Tenkte ikek noe særlig over det før jeg fikk det nå og, så må jo være noe med det :p

jeg har også kjempelyst på tunfisk faktisk!  

Det eneste jeg vet er at jeg IKKE skal fyse på tomat denne gang.  Sist spiste jeg masse tomat, og var nesten fødeklar før de forteller meg at tomat er en frukt og gir store barn.. Og plopp så var 5kg's jenta mi ute.. Så jeg håper jeg ikke får crawings denne gangen :P

Fikk så lyst på oliven her en dag

En annen dag kremtopper når jeg sto på butikken

og i dag sendte jeg mannen ned for å kjøpe lakris og smågodt :P

Litt forskjellig fra dag til dag med andre ord

Jeg synes ost smaker så mye bedre nå!! så sitter ofte å spiser noen skiver norvegia :)

Back
Topp