Diller?

Tripple

Glad i forumet
Har dere fått noen diller/avsmak på noe?

Her er det middag som gjelder, fløteis og frukt.. Har ikke mistet noe lyst i matveien ennå, bortsett fra at jeg klarer ikke spise det samme hver dag.. Får litt avsmak på ting jeg har spist meg mett på et par dager, men så går det over igjen etter et par dager.

Og så klarer jeg ikke lenger lukt av kaffe (jeg som har kjøpt ny kaffemaskin og er egentlig en veldig kaffelars). Har heller vondt i hodet noen dager, som jeg pleide å få når jeg ikke har drukket kaffe hver dag. Og heller ikke sånn veldig sterk manneparfyme. Eldstemann på 9 har begynt å bruke det :P Imponere jentene tror jeg..

Hmm... Her er vel alt litt etter formen.. Er veldig på fisk for tiden! Sushi, ørret og breiflabb bakt i ovnen, mmmm! Sure epler og nektariner! Lakris er fortsatt digg..
Takler ikke lenger kaffe, hverken å drikke eller lukte på :( så det var den kosen om morgenen.. Sjokolade gir meg heller ingen ting lengre, men slik var d også med tulla mi, og lysten kom tilbake litt lengre ut i svangerskapet ;)
Ellers noe?.. bare småkvalm.. sukk..

Jeg har ingen store greier på spisefronten. Iallefall ikke enda.. :)
Ikke noe jeg _må_ ha eller ikke kan fordra. Generelt sett går det litt i perioder hva jeg har lyst på, og da kan jeg spise noe en stund før jeg blir litt 'lei' og så går det i noe annet :)
Men syntes dog leverposteien på skiva i lunsjen i dag smakte litt vel mye 'smør'. haha.
Er litt slik jeg kan synes sjokolade er av og til. Enkelte ganger får jeg ikke nok, andre ganger smaker det bare 'smørete'. Så jeg er nok periodisk fra før :-D

Til frokost spiser jeg KUN skive med ost og skinke. Det er det eneste jeg klarer å spise og som holder kvalmen borte.

Utenom det har jeg ikke fått noen store diller.
Spiser riktignok mer frukt og mindre søtt :D

Vel jeg lener meg vel heller til de usunne vaner for det er det jeg klarer å holde nede, og all middag blir jeg bare kvalm av tanken på, men har en gutt på snart 2 år så middag er jo viktig å lage hver dag. Så står på selv om jeg kaster opp 2-3 ganger mens jeg lager middagen.

Men det jeg har som diller er mc`ern mat og sjokolade og jordbær is.

Markell i tomat... med aggurk... på skive... må ha...

ellers tror jeg det blir en fruktig periode.. elsker epler for tiden... hadde klementiner på hjernen sist... godt å hekte på noe sundt... 

Sure norske epler, druer og frukt generelt, men det funker dårlig, for jeg får så knip av det. Ellers har jeg heldigvis fått tilbake matlysten. Kjenner at jeg plutselig får lyst på noe salt, men klarer sjelden å finne ut nøyaktig hva det er jeg har lyst på

veldig etter formen.. men kjøtt, biff, skinkebiff, bacon... og mye melkeprodukter.

Jeg har ikke så mange diller enda jeg heller. Spiser det meste, men det er noen ting som ikke frister, f.eks fårikål. Mannen min har spurt om ikke vi kan lage det i lange tider nå, men jeg har alltid kommet med unnskyldninger for å ikke ha det. Den lukta er jo drepen til vanlig, og enda mer drepen nå. Men må nok holde ut til helga, han er fast bestemt på å lage det til søndag.

Back
Topp