Diller og kjønn

Appelsiner bare med sønnen min(altså frukt og juice)...
Sjokomelk til alle døgnets tider og yoghurt med datteren min.
Husker ikke hva som er "vanlig" ;)

Stemte ikke med kjønn hos meg. Dilla på pommefrites, nudler og solois

Hadde egentlig ingen diller, og har ikke hatt noe foreløpig denne gangen heller. Jente sist, vet ikke kjønn nå.

Har to gutter og en jente, og hadde dilla på epler (Pink lady), druer og sjokolade med alle tre

Jeg hadde ingen spesiele ting jeg hadde Dilla på noe som helst, fikk gutt.

Jeg liker egentlig ikke nugatti, men med begge gutta hadde jeg dilla på brødskive med nugatti og iskald melk til.

Hva sier myten?

Ingen diller i noen av svangerskapene. En gutt og en jente

Hva er mytene?

Vektfordelingen:
Legger du på deg kun på magen, skal det tyde på at du venter en gutt. Samler de ekstra kiloene seg heller på hofter og rumpe, venter du en jente.

Hår på leggene:
Vokser håret på leggene fortere er en gutt i vente, er det derimot ingen endring, blir det en jente.

Mageformen:
Ligner magen en basketball og sitter lavt, blir det en gutt. Ligner den en vannmelon og sitter høyt, blir det jente. Dersom det ikke synes bakfra at du er gravid, venter du en gutt. Ses det tydelig, ventes en jente.

Føtter:
Er føttene kaldere nå som du er gravid, venter du en gutt, er det ikke noen endring, er det en jente.

Far:
Legger den vordende faren på seg sammen med deg som er gravid, venter dere en gutt. Hvis ikke, blir det en jente.

Mormorens hårfarge:
Har den vordende mormoren grått hår, er en gutt i vente. Har hun ikke grånet enda, eller farger håret, blir det en jente.

Morgenkvalme:
Slipper du unna timene over doskålen tidlig i svangerskapet, skal det tyde på at en gutt er i vente. Er du derimot veldig kvalm, venter du en jente.

Mors utseende:
Ser du spesielt godt ut under svangerskapet, skal det tyde på at du venter en gutt. Jenter stjeler morens skjønnhet.

Brystforandringer:
Vokser ikke brystene særlig, ventes en gutt. Er det dramatiske endringer, blir det en jente.

Urin:
Har mors urin en knall gul farge, ventes en gutt. Er fargen blassere, blir det en jente.

Fysen på:
Er mor fysen på salt eller sur mat, skal det tyde på gutt. Er det søt mat og gjerne godteri på topp, ventes en jente. Foretrekker du kjøtt og ost, skal også dette være tegn på gutt, mens frukt skal tyde på jente. Hvis foretrekker å spise skalken på brødet i stedet for en skive, venter du en gutt. Har du derimot ikke lyst på skalken i det hele tatt, blir det en jente. Har du ikke lyst på appelsinjuice, blir det en gutt, og hvis du må ha appelsinjuice hver dag, ventes en jente.
- Det har vært litt både og egentlig. I begynnelsen hadde jeg alltid lyst på masse sjokolade, og etterhvert fikk jeg mye lyst på potetgull og salte og sure ting. Etter det ble jeg hekta på frukt.

Nesen:
Nesen og ørene er de eneste organene som fortsetter å vokse etter puberteten. Og blir nesen større og bredere under svangerskapet, skal det tyde på at en gutt er i vente. Er det ikke noen endring, ventes en jente.

Hodeverk:
Har du vondt i hodet under svangerskapet, skal det tyde på en gutt, hvis ikke blir det en jente.

Kopp:
Løfter du en kopp med hanken, venter du en gutt. Tar du derimot rundt selve koppen når du løfter, blir det en jente.

Halsbrann:
Har den vordende mor lite eller ingen halsbrann i svangerskapet, er en gutt i vente. Er hun derimot plaget av dette, blir det en jente.

Samleie:
Par som ofte har samleie, skal ha større sjanse for å få en gutt enn par som har samleie sjeldnere.

Kosthold:
Hev mor i seg kjøtt, potetgull og brus før unnfangelsen, blir det en gutt. Var hun sunnere, spiste mye fisk og grønnsaker, men kanskje koste seg med godteri i blant, venter dere en jente.

Bekymringer:
Er mor bekymret under svangerskapet, ventes en gutt. Er hun rolig og avslappet, blir det en jente.

Det kinesiske fødelskartet:
I det kinesiske fødselskartet skal du krysse mors alder og måneden barnet ble unnfanget og få svar på om det blir gutt eller jente.

Last edited:
Junk, klementiner, eplejuice og pølser
Med jenta

Sjokolade melk, klementiner, og mr freeze nå med gutta. Vet ikke hvordan mytene er :p

Appelsinjuice og blåbær - gutt

Back
Topp