Dilldall i seng/vogn/grind

Border

Elsker forumet
Assistert-jentene
Julimammaer 2016
Julibarna 2019
Tenker på flere ting i dag tydeligvis;).
Har noen bekjente som legger ut bilder av sine små som er like gammel som min (ca 7 uker) og ser da ofte at vognen eller sengen er full av leker/bamser og annet dilldall. Min har akkurat nå begynt å vise litt interesse for litt som hun kan ta på, men blir det ikke litt "overkill" med så små barn? I vognen og senga er det jo greit at de sover og ikke blir fascinert av alt rundt. Jeg har ikke hatt noe i senga eller vognen, rett og slett for at jeg er redd for at får det over munnen og dermed ikke får puste.
Er jeg hønemor? :p
 
Tenker på flere ting i dag tydeligvis;).
Har noen bekjente som legger ut bilder av sine små som er like gammel som min (ca 7 uker) og ser da ofte at vognen eller sengen er full av leker/bamser og annet dilldall. Min har akkurat nå begynt å vise litt interesse for litt som hun kan ta på, men blir det ikke litt "overkill" med så små barn? I vognen og senga er det jo greit at de sover og ikke blir fascinert av alt rundt. Jeg har ikke hatt noe i senga eller vognen, rett og slett for at jeg er redd for at får det over munnen og dermed ikke får puste.
Er jeg hønemor? :p
Jeg har heller ingen bamser eller noe i senga, vesla her er 10 uker. Har en liten leke som henger i vogna som hun kan se på da hun er våken. Så jeg er hønemor nummer 2:p
 
Ligger noen kosedyr og koseklut i sengen men han er ikke i nærheten av de enda.
I vognen henger det en spilledåse.
Når han begynner å bevege seg mer og gripe etter ting blir det heller litt mer gjennomtenkt hva som blir innen rekkevidde.
 
Har ingenting i senga siden jeg er redd han skal få det over seg da, også tenker jeg han skal sove der. Hadde en uro men festet passet ikke så vi henger den ikke opp:p

Han har absolutt ikke vist interesse for leker (11 uker straks) bortsett fra at han har "koblet seg på" sutteklut/kosedyr et par ganger. Han koste seg inntil et kosedyr som storesøster la i vogna, nå legger vi kosedyr eller koseklut ved siden av hodet når han sover i vogna om dagen:) og pleier å legge en gasklut eller koseklut over øynene/fjeset når han er urolig men skal sove. Det liker han:)
 
Har ingenting i sengen, uten om en koseklut som han ligger å kjenner på, men da ligger jeg å ser på. Og tar den vekk når jeg skal sove. Ganske hønemor jeg og. I vognen har han ingenting nedi, har en vogn pynt hengende på, men den får han ikke tak i, men er veldig spennende å ligge og se på :)
 
Ingenting i senga. Har en flyttbar "leke" som jeg henger på vogna/bilstolen når han er våken. Legger han "ofte" på babygym når vi er hjemme. Der har han leker og bamser, og han har virket interessert i de en stund (han er 9 uker). Her en dag lå han og smilte og snakka til bamsen sin :hilarious:
 
Ingenting i senga foruten en koseklut. Den legger jeg vekk når han har sovnet.

I vognen har vi bare en sånn vognleke som henger i åpningen som han kan kikke på om han er våken.
 
Har noen bamser som er stilt opp i fotenden av senga. Er redd for at han skal legge ansiktet mot dem og ikke få puste. Men han har fått dem i gave, og jeg har en sånn håpløs evne til å føle at bamser og sånt lever, synes synd på dem :rolleyes: så de må få sitte i senga.
 
Har noen bamser som er stilt opp i fotenden av senga. Er redd for at han skal legge ansiktet mot dem og ikke få puste. Men han har fått dem i gave, og jeg har en sånn håpløs evne til å føle at bamser og sånt lever, synes synd på dem :rolleyes: så de må få sitte i senga.
Trodde jeg var den eneste i verden som følte det sånn :p
 
Back
Topp