Dilla:)

liljevilje

Forelsket i forumet
Er det flere her som har fått dilla på noe eller???

Her går det MYE på is fortiden.
Friskis og isabella er to av favortittene nå om dagen nå.:) forje uke var det kroneis og sandwich

Namnam[:)][:)][:)][:)][:)][:)]

Har akkurat spist en Lollipop.. Kjenner at is er noe jeg kanskje vil få dilla på..

Hadde det med forrigemann.. Da var vi på bensinstasjonen en søndag og kjøpte 8 solstick! Hehe..

Is er en sikker vinner. Jeg må ha vaniljeis med frukt hver kveld [:D]... også disse grønne eplene da. Lurer på hvor mange jeg har fått i meg i siste månedene.

Pulver padder er det store nye her nå[:D]

Salsa dipp fra Kim's [:D] hehe

spiser mye is jeg også.. men det spiller ingen rolle hva det er så lenge det er noe[:)]
Og så nugatti..... Det går litt av det ja, spiser ikke annet pålegg, hehe. Og melk, har alltid vært glad i melk, men nå går det minst en liter til dagen. Og det er mere unormalt. men NAM!![:D]

jeg holder på å bli sprøøøø...jeg leter og jeg leter og jeg lengter....desperat!!! - grrr...vil ha, må ha....PÆREIS!

Saftis og isbiter<3

Fikk utrolig lyst på is no!!

har ikke pæreisen kommet i butikkene nå? Mener jeg har sett noen på facebook som spiser det, OFTE!! men jeg har ikke sett det oppi nord hvor jeg bor.. VIL også ha!!! [8D]

Gått MYE i is her å [:D] Alle typer saftis går ned på høykant [:D]

ORIGINAL: TITTIN72

jeg holder på å bli sprøøøø...jeg leter og jeg leter og jeg lengter....desperat!!! - grrr...vil ha, må ha....PÆREIS!

Kiwi har en sånn pakke med 3 forskjellig smaker. Og pære er en av de, og den er kjeeempegod den pære isen [:)] Og jeg har dilla på friskis og [:)]

ORIGINAL: snart nr 2

har ikke pæreisen kommet i butikkene nå? Mener jeg har sett noen på facebook som spiser det, OFTE!! men jeg har ikke sett det oppi nord hvor jeg bor.. VIL også ha!!! [8D]

tro meg...den som leter han finner - og jeg er på jakt!!!![&:]

Jeg har utrolig dilla på såpe lukter jeg da.. Spesielt grønnsåpe og nyvaska klær.. Sambo tror det har tørna for meg, aldri vaska så mye i hele mitt liv... tihi...

Når det gjelder dilla på ting å spise går det i lovehearts.. her en dag, ble sambo så lei av å kjøpe etter jobben, så ha tok like godt å kjøpte en hel eske til meg.. Snill vettu...

har dilla på mye!! Sandwich is er noe eg kjøper omtrent hver dag! :-P
så har eg dilla på laks,reker,nugatti,appelsin,druer det er noen av tingene eg bare må ha!

Back
Topp