Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Siden kilo tråden er lagt ut legger jeg også ut en paralell tråd.
Hva har dere dilla på???
Selv hender det at jeg bare må ha love hearts. Det er helt sykt. Kan spise 4 ruller. Rekecoctail, sjokolade, lakris og sur godter er også på lista....
Stakars baby.. hehehe...
yoghurt og banan går det mye av her.. men har ikke dilla på noe. Er for det meste kvalm døgnet rundt [:'(], håper det går over snart, da kommer nok matlysten igjen! [:)]
Hadde en periode med skikkelig dilla på nektariner fra uke 8-17 sånt omtrent.. kunne spise opptil 7 til dagen... behøver jeg å si at det ikke var bra for magen???
Merker at jeg blir preget av mat jeg ser. Som nå får jeg lyst på druer!!!
Må skifte kanal når det begynner reklame på tv`n. Kan ikke reise på butikken etter hver reklame pause liksom[:D]
HAR INGEN DILLER ENDA.... SIST GANG HADDE EG DILLA PÅ ...IKKJE MAT ...MEN LUKT!! BLÅ SPRAY JIF...[&:] SÅ EG VASKA OG VASKA PÅ DET HERSENS BADET...OG SNIFFA OG SNIFFA[:D][:D][:D][/size]
jeg har dessverre dilla på alt som er usundt dessverre... har heldigvis ikke gått opp mye.. men kommer vel masse på slutten... prøver og passe på at jeg ikke spiser så mye av det. cola taklet jeg ikke før jeg ble gravid. nå er det det jeg drikker... hehe.
Jeg spiser også alt som er surt. Appelsiner, grapefrukt, sitroner og drops som gjør meg nummen i munnen!
Appelsinjuice er jeg blitt helt avhengig av....
Jeg har ikke fått dilla på noe spesielt ennå, men når jeg var i 2. og 3. måned spiste jeg moreller hver dag. Tror det var mest fordi jeg var så voldsomt kvalm, og moreller var nesten det eneste jeg klarte å få i meg uten at det kom rett opp igjen.
Den eneste "dilla" jeg har fått, er at jeg ikke klarer å drikke noe annet enn vann (klarer ikke noe annen drikke). Spiser ikke godteri, og er ikke glad i søtsmak for tiden.
Jeg har dilla på appelsiner og druer. Tror jeg snart blir hivd ut av butikken, for når vi er å handler så prøvesmaker jeg druene opptil flere ganger. Enda jeg har kjøpt masse også, så fort jeg kommer i bilen så må jeg åpne posen, gjerne skrelle en appelsin...slitsomt [8D]
Ser vi er flere som liker det sure! Har aldri brydd meg om surt godteri før, men nå hiver jeg innpå. Har heller aldri likt melk og melkeprodukter noe særlig før heller, men nå tar jeg meg selv i svelge unna glass på glass med biolamelk og cultura.
Jeg har ikke dilla på noe spesielt men MÅ ha godterier hver dag. En plate sjokolade eller liknende.. Men er nesten konstant sulten og hvis jeg ikke spiser får jeg skikkelig vondt i hodet.