dilla

Har vært så kvalm at jeg har ikke hatt lyst på så mye. Men sløyfer (pasta) med kun piffi har vært en vinner. Synd dette ikke er så sunt:-(

Mener jeg leste et sted at om man ventet jente, hadde man søtsug. Og med gutt var det sure ting. Litt gøy å se om det stemmer. (For noen må det jo stemme!)

Her er det ikke noe spesielt tror jeg, men spiser gjerne salt lakris, frukt og bær, isbiter og sjokolade.. Ellers varierer det, men hender jeg MÅ ha noe. En kveld laget jeg smørgrøt, noe jeg nesten aldri gjør..

På dagtid blir jeg kvalm av å tenke på alt som er søtt! Da går det mest i jordbær og lime<3
Men når det nærmer seg kvelden kommer lysten på ....troika!!! Har aldri vært spesielt fan av denne sjokoladen, men nå er det det eneste jeg klarer å tenke på!! :(

Er der at alt som jeg har likt har jeg nå skikkelig lyst på. Kan nesten variere fra dag til dag. Men har mista lysta på det meste av brus (heldigvis) mens isvann er helt gull. Sist fysa jeg skikkelig på grove husmann knekkebrød med leverpostei.. Liker ingen av delene og har ikke spist det siden mini ble født! :)

Går mye knekkebrød med leverpostei, majones og grovmalt pepper. Tine cappucino iskaffe, isvann og lollipop! Totalt mistet lysten på middagsmat....

Ingen bestemte diller, men får akutt lyst på ting og da mååå jeg ha det. Men hva det er varierer fra dag til dag.. Lysten på noe en dag, mens brekninger av tanken på det dagen etter.. Haha.. Er det rart kroppen blir forvirra!?

Mener jeg leste et sted at om man ventet jente, hadde man søtsug. Og med gutt var det sure ting.

Hmm, i så fall lurer eg på ka eg får, har skikkelig dilla på kinamat med sursøt saus :p

Kjenner trangen for sushi kommer mer og mer! Er jeg sulten, er sushi det første jeg tenker på :p

-mobil taster-

Hmm, i så fall lurer eg på ka eg får, har skikkelig dilla på kinamat med sursøt saus :p

Sikkert en av hver:p
Er litt gøy å lese alle disse "testene" på hvilket kjønn man får da, selv om det ikke nødvendigvis stemmer. Sist sa kinesisk fødselskart at det skulle bli jente, og hjerteslagene tilsa det samme. Men stemte aldeles ikke. Ikke var jeg så ivrig på sure ting heller.. Morsomt likevel, mens man venter på ord.ul:-)

Back
Topp