Dilla!

Istid

Elsker forumet
Januarlykke 2019
Marshmallows2021
Noen her som har fått dilla på noe enda? Jeg må ha tomat og lettmelk. Heldigvis er det sundt :)

Hadde dilla på pickles helt i starten og så rødbetsalat i et par uker.
Akkurat nå må jeg ha Allbran og melk hver dag og havregrøt. ^^
Spendt på hva som blir det neste...lol

sjokomelk :)
Men skal ikke  være mye sjokopulver i melka, skal bare være sånn at jeg såvidt smaker sjokoladesmaken! hehe :)

Nei, i grunnen ikke. Eneste er at jeg har litt ekstra sukkerhunger, men er ikke sikker på om det bare er meg eller, om det er svangerskapet

Av alle ting ; kjøttkaker!! Ikke spørr

Ellers har jeg en dragning mot gele og gulerøtter!

SJOKOLADE :( Har alltid vært en søtmums da. men nå er det helt sjukt...kan ikke ha sjokolade i huset, da går det ned på høykant! I starten var det epler :)

Tomat er et muust her:-)

Sjokolade :/ Huff....
I forrige svangerskap klarte jeg ikke søt og fet mat.
Og knasket isbiter døgnet rundt ;)
Skulle gjerne hatt det sånn denne gangen å,hehe.

Hadde en periode hvor jeg måtte ha spinatsalat hver dag... Nå har jeg dilla på frokostblanding.. Selv om jeg egentlig ikke liker frokostblanding (eller melk) til vanlig... :S

Og sjokolade da! Har bestandig lyst på sjokolade.

Før jul var det appelsiner, deretter cherrytomater. Nå MÅ jeg ha melk. Drikker aldri melk til vanlig, men nå kan jeg drikke flere glass om dagen :-)

Og... veldig lyst på alt søtt da, men vet ikke om jeg kan skylde på hun i magen der? Alltid vært en søtmums :-)

egentlig ikke...men hver gang noen nevner isbiter - for jeg helt abstinenser, da VIL jeg ha isbiter....

sånn som nå feks....alt jeg tenker på nå er isbiter.....

Hadde dilla på gulost med paprika og melk i starten, men har ingen diller nå. Savner det egentlig, kan være ganske kjekt å ha dilla
Forrige svangerskap hadde jeg dilla på pizza og boller med gul krem (f.eks solskinnsboller). Og da var det slik at dette smakte helt ubeskrivelig fantastisk, 1000 ganger bedre enn det gjorde ellers. 
ps! Spiste ikke pizza og boller sammen altså! Hver for seg:)

Ikke enda, men forrige svangerskap så knaska jeg isbiter døgnet rundt etter ca uke 30.

**AM** skrev:
Har aldri hatt "diller" jeg, hverken i dette eller forrige svangerskap

sign! 

japp-sjokolade og gjær-bakst..skoleboller,skillingsboller U name it

Kommendejulijente<3 skrev:
sjokomelk :)
Men skal ikke  være mye sjokopulver i melka, skal bare være sånn at jeg såvidt smaker sjokoladesmaken! hehe :)

Sign! :p 

Kan ikke gå i butikken uten å ta med meg røde epler hjem. Jeg spiser de også
men er noe med det å bare gå forbi de jeg ikke helt klarer. Så her spiser jeg masse epler. Ellers er det faktisk ikke sånn veldig ille. Med nr 1- hadde jeg popcorn med smørsmak og appelsiner. Er rart det barnet ikke er gult. Spise 3-4 om dagen etter hverandre.

Back
Topp