dilla?

[:D]Synes du er flink jeg. Det er ikke du som skal ha berlinerboller og slikt vet du! Det er BARNET -som krever det. Du må jo bare prøve å holde den lille lykkelig....
Hvordan ofrer vi oss ikke for de små... Sukk,sa hun,og slengte innpå en bit bermudakake til... For barnets skyld, selvsagt!!!![:)]

[:D][:D]hehe. men stå på. [:D]

det er ikke alltid lett det der. men men. du får kose deg med fiskepinnene dine og de frosene grønnsakene. hehe

så søt hund. veldig pen og vakker.

må jo heller ikke glemme at jeg er dilla på cola og stratos sjokolade. veier opp alt det usunne med å spise masse frukt. haddee jeg hatt en fruktkurv foran meg hadde den vel gått ned på høykant.

Så når gubben kommer hjem med bilen blir det nok en tur til butikken for å kjøpe noe frukt tenker jeg.

Ja her er eg dilla på vatn og sjokolade, kakao og kaker (desverre) Begynte veldig bra med å være dilla på vatn.men så har eg hatt forskjellige dilla itillegg.
Men eg er også blitt anti-dilla på fisk og taco, skjønner ikke heilt hvifor siden eg liker veldig godt begge dele.....

hehe. det er vel sånn det er. har anti-dilla å gå inn i kjøleskapet nesten. Breker meg bare jeg ser det nesten.

Back
Topp