dilla?

*MIRIAM*

Elsker forumet
Har noen av dere blitt dilla på noe?

Jeg er dilla på frukt. sitroner, epler, kiwi og mandariner

[:)]Trodde ikke at jeg hadde dilla på noe jeg, før gubben kommenterte at vi hadde fisk og salat til middag fem dager i uka...(på fjerde uken nå,i dag er det fiskegrateng.)

hehe. stakkars mannen din. må bli temmelig lei av fisk. Mannen min har vært mer dilla på noe enn det jeg har. han har vært helt dilla på pølser. så han har fått like stor mage som meg. hehe. må jo le av desse mennene. min lever seg like mye inn i svangerskapet som det jeg gjør. [:D]

Så bra ting dere har dilla på da!! Fisk og frukt?!? [:D] Litt verre med mine berlinerboller?! [:)] Får prøve å adoptere deres istedet! [:D]

Vi har en esso stasjon rett borti gata,mistenker gubben for å ta med bikkja dit på kveldsturen--Livretten til gubben er pølser..... Sønnen elsker fisk ,og vil helst ha det til middag, så det er ikke noe problem.[:D]

hadde en venninne som var helt dilla på asfalt. hun la seg ed på alle fire å sniffet på asfalten. det er noen som virkelig er ille.

Berlinerbolle er jo ikke så ille. hehe.

hehe micamor. der kan man se. de mennene er ikke gode til tider. hehe. jeg jobber på gilde, så kan innrømme det er en del pølser i frysa. så min henter dem der.

[:)]Ja,men berlinerboller er jo så GODT!!! Spiser kake hver dag jeg,men det har ikke med graviditeten å gjøre, det er bare at jeg er et KAKEMONSTER!! Så, jeg er sånn fifty\ fifty sunn og usunn.... Og hadde det vært en berlinerbolle her, så hadde den ikke levd lenge nei.....[:D]

[:D]Det er ganske avslørende at de kommer hjem fra kveldsturen,og så har bikkja rekesalat i barten..... [:D]

hehe. ja ikke sant. Men vi er jo alle Kakemonstere. Ihvertfall jeg. kan jeg få ostekaken til svogeren min er jeg i himlen.

Men jeg er glad jeg ikke har fått dilla på kaker. For krem tåler ikke mitt nurk tror jeg. det kommer rett opp igjen hvis jeg spiser bløtekake e.l. Bryllupskaka kunne jeg bare holde meg veldig langt unna.

[:D] hehe må jo le også da micamor[:D]

lenge siden jeg har hatt en god latter. men det fikk jeg nå. takk

[:D]Våger du å le av mannen min?- [:)]Det er greit, flirer sjøl jeg.... [:-]Bare håper at han ikke forer bikkja for mye... Vil ikke ha en "julegrishund",jeg er sykmeldt med bekkenløsning ,og får ikke lov til å gå turer. Bikkja er lat så det holder,men verdens aller beste venn, og mammas lille koseunge, så det er helsa til bikkja jeg bekymrer meg om. Gubben er gammel nok til å passe seg selv!!![:D]

hehe. ja ikke sant. stakkars bikkja [:D] hehe. julegrishund ?????[:D][:D][:D] hehe.

Ser du bor i Bærum. bodde på bærums verk for 2 år siden.

Jeg har katta jeg da som er blitt alt for feit. Holder faktiskt på å slanke ham. magen henger nedi gulvet. men det er mammas gutt. kose kose kose. Får kanskje en rottwailer i april, mai. samtidig som ungen. men spent om vi får kjøpt oss hus. Får vel ikke hus hvis mannen fortsetter å spise pølser slik han gjør. han ser også ut som om han er 5 mnd på vei. hehe

[:)]Fikk tilbud om å parre gullgutten min med en rottwailertispe ,men takket pent nei. Lillegullet kan ikke bli far nå, skal absolutt IKKE ha hvalp samtidig som baby!! Og når lillegullet blir far, skal jeg ha en eller to hvalper... Har verdens beste voff, skjønner du. [:)]

ja kan jeg tenke meg du har. men har savnet en hund nå lenge. men det er ikke sikkert at det blir det. min x-svigermor vet ikke helt om hun skal parre henne ennå. kanskje til uka eller neste år. hun måtte se det litt an. men rottis valp SKAL jeg ha en eller annen gang.

[:D]Du får vente til gullgutten min blir parret da... Det blir jo en variant over temaet rottwailer.... De som eier tispa vil vente med å sette valper på henne til jeg er klar...
Litt spes. da, gullet er nemlig av rasen "Ekte Norsk Eventyrmix". Han er ,så vidt vi vet den eneste av sin rase i hele landet. Alle søsknene hans er nemlig døde![:@] Vi fikk ham som omplasseringshund, og han har vært en stygg dyrevernssak før vi fikk ham.(Det var der søsknene døde... Og moren hans.. Stakkar liten.

uff da. trist å høre. men artig med en slik hund som ingen har da. har du bilde av den?
hørtes veldig spesiell ut.

Vi var på dyrebeskyttelsen å fikk katten våres. den var 2 år gammel da. han har blitt dopet, knekt halen. uff... men er en veldig søt katt. utrolig søt og kjælen. Men ser fortsatt ut som den går på dop. har de sløve øynene. hehe. må jo le av han også. for han ser veldig rar ut. men alle som har sett ham har blitt glad i ham. pappa som ikke likte katter engang, ble veldig glad i denne. han ville jo beholde den. men nei. den er MIN.

[:(]Glemte å si hva han er blandet av... Han er Chow Chow ,New Foundlender -en liten dash border collie.. Og det er det vi vet om...Han er helt sort,med masse New Foundlender pels,bortsett fra i annsiktet,der har han helt kort hår.Også har han blå tunge,med rosa flekker..Verdens vakreste hund!!![:D]

blå tunge??? etter alle pølsene han har fått av matfar? hehe [:D]

Hørtes veldig spesiell ut ja.

Ble så inspirert av deres gode diller at jeg suste på butikken! Der må jeg innrømme at jeg mistet litt inspirasjonen, og endte opp med fiskepinner og frosne grønnsaker!!!! [:D][:D][:D] Og berlinerboller OG croissanter. Men det er jo en begynnelse! [:D]

Back
Topp