Dilla på spesielle ting?

Hanna C

Gift med forumet
Hallo, hallo, jenter[:D]

Jeg lurer på om det er noen av dere her inne som har fått dilla på noen spesielle matvarer osv i graviditeten? I begynnelsen av svangerskapet, hadde jeg dilla på iste, men det tror jeg var fordi det var det eneste jeg klarte og få ned av drikke ( spydde konstant i tre mnd). Nå mot slutten, er det mørk sjokolade som er min last, men jeg spiser heldivis ikke så mye da..[:D] klarer og begrense meg, heldigvis.

Klem Hanna C

Jeg måtte ha avokado de tre første månedene. Jeg manglet folsyre og det mente kroppen den kunne finne der. Ellers er jeg plaget med mye kvalme gjennom hele svangerskapene så det blir mye frisk frukt på meg. Det er det som frister. Har nok ingen morsomme diller som å spise papir og sånn.......[;)]

melk!!!!! må ha det berre må ha det......
tortilla chips og pepsi max. litt små godt i ny og ne.

I begynnelsen hadde jeg skikkelig dilla på ruccola salat og makrell i tomat på knekkebrød. Senere var det gomorgenyoghurt og banansplitt. ikke noe mer spennede enn det.

Hadde ikke dilla på noe spesielt egentlig,men vist jeg først fikk lyst på noe bare måtte jeg ha det! Våknet alltid på natten med at jeg bare måtte ha noe. Som oftest hadde jeg alltid lyst på blåbærpai om natten[:D]
Ellers hadde jeg vel bare dilla på sjampagnebrus. Oxo sluttet jeg og like taco og cola[&:]

Salt chips, surt godteri og CB julebrus... Må snart finne på noe sunnere....

Jeg hadde ikke dilla på noe spesielt da jeg gikk gravid, men klarte ikke tanken på å spise kylling. Og det er noe av det beste jeg vet [&:]

i begynelsen var d bare frukt, fisk og grønnsaker[:D] så fornøyd vettu.. men så kom julen.. har så lyst på alt som er søtt.. sjokolade, lakris nam nam[:'(] fikk beskje forigje gang jeg var hos jordmor om å holde meg unna snop og sukker[:'(] er fremdeles glad i frukt da[:)] blitt mye flinkere å spise d etter at jeg ble gravid[:)]

Jeg har helt dilla på alt jeg ikke burde lukte på.. Bensin, eksos, vindusspyleveske, sprittusj og glassvipes'ene til jif.. Mmmm.. Vi har veldig rene vinduer, både på bilen å hjemme[8|]

Back
Topp