Dilla på noe?

Paikaka

Elsker forumet
Julegavene 2019
Er det noe dere har fått dilla på allerede?

Jeg fikk i meg mengder torsk, sukkererter og skummet melk forrige sv.

Kjøpte 4 pakker sukkererter her om dagen, og de smakte dritt :hilarious:

Men jeg har tømt et glass rødbeter(?!!) på to dager nå :hilarious::hilarious::hilarious::hilarious::hilarious: Og måtte kjøpe et nytt i går.

Er bare 3+4 i dag og har ikke merket til noe enda. Sist hadde jeg dilla på slush og isbiter o_O

Jeg har fått så smått veldig lyst på vaniljestang isen
sånn ellers venter jeg i spenning på den dagen jeg plutselig bare MÅ lukte på grønnsåpe

Spiste selleristang i går kveld, men det kan bare være et forsøk på å spise litt sunt :p

Tidligere svangerskap har jeg hatt DILLA på isbiter. Eller dilla er et mildt ord. Skikkelig abstinenser om jeg ikke hadde tilgjengelig. På kafe/restaurant ville jeg bare ha et glass med isbiter. Ikke isvann, men isbiter. Fikk mange rare blikk der jeg satt å knaset isbiter som en gal :laughing025
Ikke merket noe dilla enda denne gang. Annet en salte ting, men det kan ha med kvalmen å gjøre.

Jeg har fått så smått veldig lyst på vaniljestang isen
sånn ellers venter jeg i spenning på den dagen jeg plutselig bare MÅ lukte på grønnsåpe

jeg kom akkurat på... Før jeg visste at jeg var gravid eller hadde noen mistanke i det hele tatt...
Jeg og mannen var på europris. gikk fordi grønnsåpa og jeg sa "mmmmmmmmmm... grøøøønnsåpe" og han såg rart på meg.
Sjukt rart :hilarious: Jeg blir helt vill etter grønnsåpe som gravid.. Huff... DET var nok det første symptomet mitt når jeg tenker meg om

Ingenting foreløpig, får plutselig lyst på ting jeg ikke spiser så mye, men det er ikke sånn at jeg MÅ ha det ennå:)

Ikke egentlig. Jeg setter mer pris på lukten av kokos enn det jeg pleier til vanlig, men ikke noe mer enn det.

Ikke noe, annet enn at jeg har fått mer sans for sterk mat, og at jeg har helt avsmak for søtsaker.

Tidligere svangerskap har jeg hatt DILLA på isbiter. Eller dilla er et mildt ord. Skikkelig abstinenser om jeg ikke hadde tilgjengelig. På kafe/restaurant ville jeg bare ha et glass med isbiter. Ikke isvann, men isbiter. Fikk mange rare blikk der jeg satt å knaset isbiter som en gal :laughing025
Ikke merket noe dilla enda denne gang. Annet en salte ting, men det kan ha med kvalmen å gjøre.

Hahha! Jeg var helt lik! Følte meg seriøst som en isbitnarkoman. Nå har vi nylig flytta, og vi har ikke kjøpt fryser enda. Samboeren min nekter å kjøpe fryser fordi han er så redd jeg havner på kjøret igjen, og han haaaata tyggelyden, haha.

Er bare 3+4 i dag og har ikke merket til noe enda. Sist hadde jeg dilla på slush og isbiter o_O
Isbiter her også forrige gang. Jeg syntes ikke jeg var noe rar i det hele tatt, før kidden var født og jeg tenkte tilbake på da jeg satt en kveld og leste bok og koste meg - med en svæææær bolle isbiter i fanget som jeg satt og knaska på...:wacky:

Hahah her også! Kunne vært verre da:)

Hahha! Jeg var helt lik! Følte meg seriøst som en isbitnarkoman. Nå har vi nylig flytta, og vi har ikke kjøpt fryser enda. Samboeren min nekter å kjøpe fryser fordi han er så redd jeg havner på kjøret igjen, og han haaaata tyggelyden, haha.

Haha, jeg skjønner samboeren din! Den cravingsen tror jeg ikke at jeg kommer til å få, jeg får helt grøsninger av lyden, mannen min er glad i å knaske isbiter :hilarious:

Hadde det enda vært så vell;) dilla på noe med null kalorier ! Det er jo knall:D

Redd for at du skal havne på kjøret igjen :hilarious::hilarious::hilarious:

I forrige svangerskap så fikk jeg ekstremt dilla på egg, kalkunbacon og tomatbønner, og det startet 2 dager før jeg fikk positiv test.

Jeg spiste en stor tallerken med dette 4 ganger daglig, og sleiket tallerkenen etterpå :meh::meh:

På dag 2 så sa jeg til samboeren min " skulle nesten tro jeg var gravid", og dagen etter testet jeg positivt.. Da hadde jeg prøvd å bli gravid i hele 8 år :woot:;)

Ingenting foreløpig, er bare generelt mer sulten enn før - tenker på mat stort sett hele tiden :hilarious: Og får litt sånn akutt "det må jeg ha" når vi er på butikken (da gjerne noe søtt som smoothie, pepsi max etc.)

Back
Topp