Dilla på noe?

Mammatoo

Glad i forumet
Har dere begynt å få dilla på enkelte ting?

Her er det egg og salt mat, hehe ... Mangler kanskje proteiner(?)
Forrige gang var det frukt og isbiter og ........ papir :p 

Rød appelsinjuice fra Coop :) drikker en liter om dagen.. den er så bitter/sur/søt :D yammy!!

Jeg får ikke langvarig dilla, men jeg får lyst på noe og da gnager det i huet mitt til jeg får det... Slik var det forrige svangerskap og. Hadde dilla på appelsiner i går. I natt hadde jeg sååå lyst på makrell i tomat, men det hadde vi selvsagt ikke, så da må jeg ut å få tak i det nå .. ellers er det krise :p

Det eneste jeg har dilla på er appelsiner og appelsinjuice (har vel behov for c-vitaminer da kanskje?). Ellers har jeg bare "anti-dilla" (aversjon heter det kanskje) for ALT.. det er ingenting jeg har lyst på, hvert måltid er en kamp... men håper det bedrer seg når kvalmen forsvinner :)

Fox sitronkarameller faktisk not a good thing, I know.. heldigvis kommer de i små pakker. Så jeg kjøper jo bare en sånn en da, hvis jeg kommer over det.. hihi

MÅ ha rosinboller og Tine sin Tropiske juice :)

Helt fullstendig gal etter appelsiner jeg.. Hehe! :-) Må vel prøve å roe ned litt. Men det er så godt! :-D Bare jeg leser appelsin nå så får jeg vann i munnen....

NUDDLER! må ha 1-2 pakker til dagen :P

Nudler, frukt og tortillachips med salsadipp. Namnam!! :)

Back
Topp