Dilla på noe?

Windy

Forumet er livet
Er det noe spesiellt du har dilla på? Når det gjelder å kjøpe til barnet?

Jeg har dilla på smokker (så har heldigvis smokke-barn.. he-he..)  og strømpebukser!!

Luer... Har så ekstremt mange luer!![:)] klarer ikke å slutte å kjøpe....

Klær generelt.. har veeeeldig vanskeligheter med å dra hjem fra en handletur uten noe babyklær[:)] Er jo så mye fint!

ORIGINAL: *IdaTherese*

Klær generelt.. har veeeeldig vanskeligheter med å dra hjem fra en handletur uten noe babyklær[:)] Er jo så mye fint!

Samme her[:D] 

Luer,og dresser[:-] og disse siklesmekkene fra Nameit.guuu hvor mange vi har[8D]

Nei, faktisk ikke[:)] Hun får seg selvfølgelig litt nytt innimellom, men det er ikke noe spesielt som jeg har dilla på å handle[:)] ..heldigvis[8D]

Handler så og si ingenting, uff stakkar Brage[;)] Her går det mest i arvet klær etter storebror. Får meg ikke helt til å kjøpe masse nytt til han når klærne etter storebror kan brukes. Litt nytt får han selvfølgelig, men sjeldent.

Så heldigvis har jeg ikke dilla på noe. Vi har aaaalt for mye fra før. Men tror jeg kjøpte en god del luer da storebror var liten.

Kommer sjeldent hjem fra en bytur uten noe til lillemannen, enten det er klær, leker, siklesmekker, dill og dall [8|] Han har aaaaltfor masse! [8|]

Eeeelsker siklesmekkene fra NameIt, bare kjøper inn men glemmer litt å bruke dem [8|][8|]

sjerf/siklesmekker fra NameIt [8D] har grusomt mange

ORIGINAL: VL

Luer... Har så ekstremt mange luer!![:)] klarer ikke å slutte å kjøpe....

samma her :-D kjøpte 2 nye i går [:D][:D]  med storebror var eg hekta på vogner! uff da var ein litt dyrare fornøyelse :) hadde 7 vogner på 2.5 år :-P[8D][8D]

he-he.. ser at mange har dilla på Name It-smekkene. :)   Er fine de. :)

ORIGINAL: Rosa termos

Nei, faktisk ikke[:)] Hun får seg selvfølgelig litt nytt innimellom, men det er ikke noe spesielt som jeg har dilla på å handle[:)] ..heldigvis[8D]

Sign! Tror det er like greit for hun har mer enn nok av alt hun trenger! [8D]

kjøper nesten ingenting til Emilie. hu har to søstre å arve fra og har mye klær. får nesten dårlig samvittighet over at hu nesten ikke får noe nytt. Helst eldste jenta så får dei andre har alt dei trenge og litt til.

Her er det bamser [:)]
Han har så mange og alikevel vil jeg kjøpe flere, er en dilla som stammer fra min barndom [:D]

ORIGINAL: *IdaTherese*

Samme her.. Også er det jo såå billig og mye kult på ebay.com..hekta!

Back
Topp