Dilla på noe spesielt?

Moira

Glad i forumet
Her går det i ristetbrød, med smør, jarlsbergost og masse paprika. Er så vanvittig godt!! Og det eneste jeg har skikkelig lyst på. Har dere noe "diller" enda?!

I går hadde jeg det ikke... i dag har smelta ost kikket satt inn.. som sist... Ostesmørbrød etc. og salte ting får jeg lyst på!

Lyst på alt,men ingenting som frister...

Gir det mening eller???  hehe

Poteter, fisk og salte ting:)

sure ting...serlig sure skrikerunger fra laban hehe...

Har ikke lyst på noe. Kjenner jeg er sulten, men det er rett og slett ingeting som frister. En god følelse, siden jeg har en del kg for mye, men kan jo ikke la være å spise heller. Når jeg først spiser, så blir je gjo mett da, men det er liksom det å forsyne seg med mat...

Har lyst på noe, men ingenting frister... er sulten! Prøvde meg på kinamat idag, fordi det fristet veldig, men det var ikke så godt alikevel...

Jeg har ingenting jeg bare må ha enda; hadde ikke det i forrige svankerskap heller, men jeg spiste mye melkeprodukter sist, det husker jeg godt. Spesielt havregrøt:=)

Føler ikke det er noe spesielt jeg bare MÅ HA. Men jeg kan liksom ikke planlegge middagen langt fram i tid, for jeg får plutselig lyst på noe, og då må jeg ha det! Ellers går det en del i pepsi max og tørre marie kjekt når jeg er dårlig! Ikke fordi jeg har så lyst på det egentlig,men fordi jeg føler det funker

Jeg har fått kick.. haha på SALAT !!!!!!!

Er veldig glad for det da.  Mmmm salat,mais og agurk

Back
Topp