Dilla på noe nå?

Har spist en hel boks med bringebær hver dag de tre siste dagen. :p
 
Har dilla på frukt og bær, spesielt vannmelon og jordbær. Farris bris har jeg plutselig begynt å like, men sjokolade har jeg knapt spist på ukesvis, noe som er veldig ulikt meg...
 
Har hørt motsatt. At frukt og surt blir gutt, og at søtt og fett blir jente...
Så jeg får nok en flamingo eller noe, sånn siden jeg ikke helt klarer å forklare hva jordbærmelk egentlig er...
Haha, en flamingo, gleder meg til å se den på oul :D
Den første dagen da jeg og mannen fant ut at jeg var gravid så leste vi på babyverden om uke 4. Der sto det noe sånt "allerede nå er kjønnet bestemt, er det XX blir det jente, er det XY blir det gutt", så smalt det kjapt fra mannen min "og er det XO blir det cognac". ;) Jeg lo så jeg holdt på å tisse på meg! Ved fødselen: "Gratulerer, det ble en cognac!" Haha :D
 
Haha, en flamingo, gleder meg til å se den på oul :D
Den første dagen da jeg og mannen fant ut at jeg var gravid så leste vi på babyverden om uke 4. Der sto det noe sånt "allerede nå er kjønnet bestemt, er det XX blir det jente, er det XY blir det gutt", så smalt det kjapt fra mannen min "og er det XO blir det cognac". ;) Jeg lo så jeg holdt på å tisse på meg! Ved fødselen: "Gratulerer, det ble en cognac!" Haha :D
Haha :D Nå kjenner jeg at jeg gleder meg til å kunne ta et glass cognac igjen.. 7-8-9 måneder..
 
Bringebær saften fra askim bærpresseri! ! Sykt god :D
 
Back
Topp