Dilla på noe godt?

lihhhnn

Elsker forumet
Er det normalt at man har dilla på ting allerede så tidlig? Sist graviditet. Fikk jeg dilla på vannmelon. Å det var ganske sent i svangerskapet.

Nå har jeg lyst på hvitløk. Til absolutt alt!
 
Er det normalt at man har dilla på ting allerede så tidlig? Sist graviditet. Fikk jeg dilla på vannmelon. Å det var ganske sent i svangerskapet.

Nå har jeg lyst på hvitløk. Til absolutt alt!

Jeg har ikke fått noe dille ennå, men jeg har derimot fått avsmak for flere ting som f.eks sjokolade noe som jeg elsker til vanlig.
 
Tyrkiskpepper :p haha! Vet ikke helt om det har noe med graviditeten å gjøre men ;)
 
Har ikke dilla på noe tror jeg, men merker jeg trenger salt... Ellers har jeg fått helt avsmak på cola og kaffe :)
 
Sist var det appelsiner og farris. Denne gangen ser det ut til å være vannmelon! Kan jo hende det er tilfeldig da. :p
 
Har skikkelig craving på saftis hele tiden ! Den skal helst være på en ispinne :p hehe hadde det sist graviditet også mot slutten
 
Tyrkiskpepper :p haha! Vet ikke helt om det har noe med graviditeten å gjøre men ;)
Haha jeg har også fått veldig lyst på tyrkisk pepper! Pleier ikke spise det men har ikke tenkt på noe annet hele kveld..blir en tur på butikken i morgen ja:):)
 
Jeg har fått dilla på melk og sursild (forstå det den som kan), noe jeg har fått i alle mine graviditeter. Det er faktisk et av de første "synptomene" mine..

Ellers synes jeg at ALL mat er fryktelig salt.
 
Back
Topp