Dilla på mat

Mamman til Carina

Glad i forumet
Har dere begynt å få helt dilla på noe etter at dere ble gravide???

Jeg har fått dilla (igjen) på ferskt brød med fersk leverpostei og rødbeder på og på grovt knekkebrød med smør og gulost he he he er litt rar jeg da og så drikker jeg litervis med vann

Har ikke fått dilla på noe spes jeg. Men drikker mye vann da. [:)]
Men kan vel hende jeg får dilla på noe etterhvert. [;)]

Har heller ikke fått dilla på noe...mulig det kommer senere.

Prøver å holde meg unna cola, kaffe og svart te. Så nå er det vann og grønn te for alle penga[:)]

Heldigvis finnes det jo mye godt vann, med mange rare smaker å få tak i.

"Vanligvis" får man pica (uvanlig lyst på spesielle ting) når man er ca 8 uker på vei... Jeg er så kvalm at jeg tviler på jeg kommer til å få dilla på noe med det første. Må spise det jeg har lyst på der og da for å få i meg mat, men vi får se hva som skjer etter hvert[:)]

Føler meg som en ballong! Er så vanvittig opplåst i magen! Men det sies at dette skal gå over etter hvert (håper)...

Klem fra [:'(]kvalme[:'(] meg[:D]

Uff ikke noe morro og være kvalm har ikke fått noen kvalme ennå men den kom jo sent hos meg i forige svangerskap men jeg håper den holder seg unna denne gangen.
klemmer fra meg

Jeg spiser hele tiden... [:(] Hvordan skal detta gå??? Det er ikke sånn at jeg bare har lyst på en spesiell ting, men jeg har lyst på ALT! Er kvalm innimellom, men det stopper meg ikke i å pakke innpå med det som finnes.. Må nok ta meg selv i nakken snart! 

He he he ja jeg har hørt man får mange rare ting for seg når man er gravid ...
Du får kose deg med graviditeten

klem fra lille meg

Wokede grønnsaker er jeg har jeg vært HELT GAL etter siste to ukene... Sånn var det forrige gang også, men gikk over etter noen uker, og da kom lysten på GODIS[:)]

Var helt sikker på at jeg ikke skulle bli kvalm jeg. Men... [:'(]

Nå er jeg kvalm på formiddagene og har masse av luft og rare ting i kroppen min.

Men men - hva gjør man vel ikke for et 1 mm stort embryo.

*sukk*

[:D] Har fullstendig dilla på toast fra MC Donnalds til min sønns store glede. Vi er normalt sett ikke å finne på Mc Donnalds mer enn ett par ganger i året. Og nå har jeg vært der 4 ganger på to uker. Kunne sikkert hvert innom hver dag, om jeg ikke prøvde å ta meg sammen.[:D]

Fordelen er at det er lite smak i de toastene og dermed får jeg ikke halsbrann eller[:D]

1.gang då jeg var gravid, så hadde jeg dilla på kokosboller[:D]
2.gang var det blåbærsuppe...[:D]
Men det kom ikke før jeg var en fem seks måneder på vei.

Har ingen spesielle lyster til nå iallefall[:)]

Back
Topp