Dilla på mat?

tuppsa89

Blir kjent med forumet
Er det noe du spiser mere enn før, nå som du er gravid? Noe du har fått dilla på? :-)

Ja, brød :( Ikke det sunneste akkurat!

Bare mat generelt... Det må være noe med smak!
Jeg er ikke skikkelig kvalm men endel uggen og da føler jeg alltid at det vil hjelpe å spise. Men det hjelper jo ikke lenge...Frukt er heldigvis godt og det samme med sukkertøy dessverre.
Har heldigvis mistet litt av lysten på potetgull!

Nei får nesten ikke i meg noe. Prøver stadig nye ting for å prøve å finne noe som frister, men har ikke funnet noe enda.

Joda, brødskive med kaviar og agurk er en slager her.

Nei, jeg er for kvalm til å ha dilla på noe.. Slik var det sist svangerskap også. Kvalm så og si hele svangerskapet, så hadde aldri dilla på noe..

Ja, har plutselig blitt dilla på rista loffskive med kun smør og massevis med majones :P

Jeg får ikke ned noe mat.. Har lyst på ille mye, men klarer ikke spise noe.. Moro å være kvalm ja!

*lmk88* skrev:
Jeg får ikke ned noe mat.. Har lyst på ille mye, men klarer ikke spise noe.. Moro å være kvalm ja!

Der har du meg og, gitt.... Det skal ikke stå på lysta... det er mer evnen til å få noe ned.

Nja, jeg har det litt tvertimot. Spiser små porsjoner (omtrent halvparten av hva jeg pleier å spise). Jeg har for eksempel ikke spesielt lyst på godteri heller, hvilket er normalt for meg ellers :-) Det er i det hele tatt veldig sjelden jeg har lyst på noe som helst. Det blir at jeg spiser det som samboer vil ha eller hva som er lett tilgjengelig. Men derimot så er det en del jeg ikke klarer å spise, laks for eksempel er skikkelig "nasty" for tida :-S

Åhh... mr.freeze. namnam.. Får liksom ikke nok av det
Ellers har det gått litt opp og ned. Litt småkvalm i begynnelsen, og det som hjalp mot det var brødskive med kaviar og ost av alle ting.
Er blitt mer glad i vann, brus som jeg vanligvis ikke får nok av er liksom ikke noe særlig lengre.
Ellers så kan jeg ha lyst på så mye rart, men når jeg først får det, så har jeg plutselig ikke så lyst på det lengre. Men frukt og grønnsaker er snadder.

Love hearts. Hehe. Hjelper på kvalmen, men klarer jo ikke å slutte etter to og gomler i meg en pakke på rappen. Er jo ekkelt:P

Back
Topp