Dilla på kaffe..

Mandarinpiken

Forelsket i forumet
MÅ ha sånn skikkelig kaffebar kaffe! Klarer ikke å holde meg i ro! Kommer meg i hvertfal ut døren en gang om dagen, men herre Gud... Kan jo ikke holde på sånn! Håper det ikke er alt for stressende for babyen. tar KUN én kopp:(..

Var også veldig dilla på kaffe her. Vi har sånn kaffemaskin med melkesteamer så jeg kan lage ordentlig kaffe latte som man får på kafé barer. Men har måttet kutte det ut pga svangerskaps diabetes

En kopp kaffe til dagen er under anbefalt mengde,, så det går helt fint. Kos deg med kaffen! Så er det jo veldig greit å ha en grunn til å dra seg ut av huset :P

Én kopp kaffe stresser da ikke ungen overhodet. Er vel mer stressende for ungen om du stresser med det. Kos deg med kaffe! (Og de fleste kaffebarer har vel koffeinfri kaffe så du kan unne deg enda fler kopper ;))

Bestill koffeinfri kaffe latte. Trenger ikke ha sukker i det hvis du har svangerskapsdiabetes.
Det må jeg de stunder suget blir for mye

Haha! My guilty pleasure.. Kunne vært mye verre:)

Her klarer jeg ikke kaffe lenger... :( Spent på om den lysten noen gang kommer tilbake...føles ikke sånn nå, men jeg som elsket kaffe før da! :/

Har drukket masse kaffe dette svangerskapet jeg. Stort sett bare en kopp om dagen, en sjelden gang to. Bare kos deg med det du:)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Drikker også kaffe hver eneste dag.

Kunne ønske jeg orket kaffe... Er så trøtt, så skulle gjerne hatt en kopp eller to, men denne kvalmen ødelegger alt

Eg har ikkje tålt luktå av kaffi detta svangerskapet, mannen har måtte pussa tennå og trygga tyggis, når han e komt him fra jobb, for eg blei rett og slett kvalm! ;)

Men i går va eg på et møte, å va så trøtte så eg tvingte i meg ein koppkaffi og gjett kim så ikkje fekk sova før kl.03. Hehe! ;)

Nyt kaffien dåkkas jenter! :)

Hadde kooost meg med kaffen jeg :) klarer ikke noe særlig av lukt eller smak av kaffi når jeg er gravid, men sist var det det første jeg ville ha når snuppa var født :)

Her har jeg en te med koffein i, for fordrar kaffe. Men den teen er det dsglig inntak av. Must!

Back
Topp