Dilla på godteri

julestjerne

Blir kjent med forumet
Når vi først har noe gått hjemme, klarer jeg ikke å slutte før det er helt tomt....Tenker på at det ikke er bra for barnet, og at kiloene kommer rasende på... Men, men har det ikke slik hver dag da [:)] Noen flere som har det sånn? 8 uker igjen til termin nå [:)] Gleder meg så!!!!

får godis kikk noen ganger[:)] var på butikken sammen med kjæresten min i går, da jeg fikk øye på noen kokos boller. fikk helt hetta så han måtte kjøpe det! da vi kom i bilen pakka jeg i meg hele pakken!

Hmmm.....hadde skikkelig kick i en måned, inntil for tre uker siden. Har ikke spist godteri siden da.... Litt er ren viljestyrke, lager muffins, hveteboller o.l. som er til kos. Godteri er litt som narkotika for meg - klarer aldri å bare spise litt. Er ganske stolt over at jeg har holdt meg unna i tre uker. Skal ikke spise godt (smågodt, sjokolade og potetgull) før ungen er født... [:)]

tror det er helt vanlig jeg... om du spiser mye innimellom tror jeg ikke det skal være noe problem... er vel verre om du begynner å gjøre det hver dag (spise MYE altså)

Jeg har også hatt helt sykt dilla på usunne ting! Skikkelig kjipt, for jeg er egentlig veldig sunn av meg. Men, men, er inne i en periode hvor jeg pørver å skjerpe meg nå da. Håper at det går bra!!

Det er viktig at vi koser oss også, jenter!! Vi må ikke bli helt fanatiske!!

Klem, M

Du kan tror jeg kjenner meg igjen[:D][:D] I min forrige graviditet trøstet jeg meg med at en finsk undersøkelse konkluderte med at de barna som ble født av mødre som spiste sjokolade under svangersskapet ofte var mer glad[:D][:D][:D] 

Åjada, gi mer mer sjokolade!!! Tenker som så at det er ikke så mange ganger i livet man går gravid, så er viktig å kose seg.. bruker de unnskyldningene jeg kan for å kunne spise akkurat hva jeg vil [;)]

Back
Topp