Dilla på frukt?

Ingen spesiell men frukt generelt ja. Annanas, appelsiner(har hatt periode der jeg bare ville ha denne) epler,pære,druer og kiwi. Og bær har jeg også ofte lyst på :-)

epler og appelsiner :=)

Jeg også drømmer om norske jordbær :love2 ! Eller så sier jeg ikke nei takk til appelsin :D Kanskje ikke direkte dilla da...

Appelsiner bare måå jeg ha! :) Også vil jeg ha jordbær.. Norske jordbær!

Jeg også drømmer om norske jordbær :love2 ! Eller så sier jeg ikke nei takk til appelsin :D Kanskje ikke direkte dilla da...
samme her :)

spiser både rød appelsin og vanlig appelsin. spiser en del druer også

gleder meg masse til sommer og norske jordbær

har dilla på alt som er friskt, så alt av frukt og grønt. klarer nesten ikke søte ting for tiden, så en rute med sjokolade kan holde lenge, der jeg før spiste hele plata. :-)

Ingen spesiell men frukt generelt ja. Annanas, appelsiner(har hatt periode der jeg bare ville ha denne) epler,pære,druer og kiwi. Og bær har jeg også ofte lyst på :)

signerer denne! såå godt med frisk frukt og bær i (nesten) alle varianter :) iskalde druer fra kjøleskapet som man nett har skylt i kaldt vann er himmelsk:)

Jeg har problemer med frukt, blir kvalm av at det er saftig :( har problemer med drikke også, men det begynner å bli bedre. Tomater går av en eller annen grunn greit :) så det spiser jeg masse av, veldig glad i det til vanlig også, men spiser enda mer nå :)

Back
Topp