Dilla på ebay..

Oktoberstorken

Elsker forumet
Oktoberlykke2020❤
Finner så mye fine oppskrifter der.. nettopp laget min første heklesutt :p

Nå skal jeg finne en annen oppskrift.. Lyst til å prøve meg på en sauebamse eller noen flere småting å henge på en remse som jeg kan bruke som vognpynt :D

2a4cf49ba6f0f37d5608e850ca49bd7e

Noen tips til hva mer jeg kan lage??

En venninne hadde heklet en haug med dyr i tråd, som henger på et stativ! Som en sånn lekematte! Kjempefint og originalt!

Finner så mye fine oppskrifter der.. nettopp laget min første heklesutt :p

Nå skal jeg finne en annen oppskrift.. Lyst til å prøve meg på en sauebamse eller noen flere småting å henge på en remse som jeg kan bruke som vognpynt :D

2a4cf49ba6f0f37d5608e850ca49bd7e

Noen tips til hva mer jeg kan lage??

Å så kul smokk! Sånn vil jeg også lage! Kjøpte du oppskrift på ebay? Det har jeg aldri prøvd! Har du link? ☺️

Nå må jeg le av meg selv :p

Mente youtube.. hahahaha..
Søk på Crochet baby dummy så kommer det opp et par stk der som er verdt å se på :D Superenkelt
Hahahaha.. Herlig å høre at det er flere som har gravidehjerne! :D Jeg bytter ut ord, eller glemmer helt vanlige ting HELE tiden :) Takk for tips!! Sjekk www.garnstudio.no under "interiør" er det mye for baby til oss med hekledilla :)

Hvis man aldri (med vekt på aldri) har heklet før.. Er det mulig å gjennomføre uten alt for mye banning? :p Vil så gjerne lære det :p

Hvis man aldri (med vekt på aldri) har heklet før.. Er det mulig å gjennomføre uten alt for mye banning? :p Vil så gjerne lære det :p

Hahaha jeg har ikke holdt på lenge.. videoene på youtube forklarer og viser veldig godt :D Prøv deg på noe enkelt først (f.eks en magisk sirkel o ta en maske eller to i hver rundt så har du kjapt skjønt tegninga) :D

Hahaha jeg har ikke holdt på lenge.. videoene på youtube forklarer og viser veldig godt :D Prøv deg på noe enkelt først (f.eks en magisk sirkel o ta en maske eller to i hver rundt så har du kjapt skjønt tegninga) :D
Takk! Må nok prøve altså :D får gå til innkjøp av heklenål og garn til uka :p Dyrene blir jo så fine! Sauen var helt nydelig :D

Back
Topp