Dilla :-O

Astroem

Gammel bruker, nytt bilde ;-)
VIP
Jeg har 1 ting som holder meg oppe om dagen virker det som, det eneste jeg klarer å få ned, og holde nede, og det eneste som gir meg overskudd til å klare å holde meg våken, og det er Coca Cola :P men siden det er koffein i, så må jeg begrense det til 5-6dl om dagen:P

Så utrolig rart!

flere som føler det slik ang noe?

Med sønnen var det kun tomat, og masse tomat :P

slik var det frem til uke 13 med han, så lurer virkelig hvor lenge dette kommer ti lå vare :P

Jeg beholder det jeg får i meg, men er så kvalm at jeg vil ikke ha noe. Tvinger innpå vann og juice og kanskje litt cola. Hender jeg prøver på middag også om jeg ikke har laget den.
Håper det gir seg for deg snart! :)

Oy da! En skal ikke ha mere enn 2 små glass koffein holdig drikke om dagen :( Ikke meninga og ødelegge gleden din! Men hører jo om flere som kaster innpå alt mulig uten at det har skadet de små!!!

Oy da! En skal ikke ha mere enn 2 små glass koffein holdig drikke om dagen :( Ikke meninga og ødelegge gleden din! Men hører jo om flere som kaster innpå alt mulig uten at det har skadet de små!!!

Koffeinholdige drikker

Maksimal anbefalt mengde under graviditeten er 100-200 mg daglig.
Koffeininnhold i ulike typer kaffedrikker er (per dl drikke):

• Koke- og filterkaffe: 50-60 mg.
  • Pulverkaffe: 40 mg.
  • Espresso: 120 mg.
  • Te: 26 mg.
  • Coca Cola: 13 mg.
  • Energidrikk: 12-32 mg (avhengig av produkt)
Så det er ganske forskjellig fra de forskjellige koffeinholdige drikkenen :)

Koffeinholdige drikker

Maksimal anbefalt mengde under graviditeten er 100-200 mg daglig.
Koffeininnhold i ulike typer kaffedrikker er (per dl drikke):

• Koke- og filterkaffe: 50-60 mg.
  • Pulverkaffe: 40 mg.
  • Espresso: 120 mg.
  • Te: 26 mg.
  • Coca Cola: 13 mg.
  • Energidrikk: 12-32 mg (avhengig av produkt)
Så det er ganske forskjellig fra de forskjellige koffeinholdige drikkenen :)
Fin oversikt!! :D

Forskjell på sterk nybrygget kaffe og cola da ;)

Ingen spesielle diller enda.

Neh...
Her har jeg ingen diller... (...sitter bare å råtrykker bacongull, superchips og alt som er salt...)

ja, jeg måtte sjekke opp at jeg ikke tok for mye, når jeg plutselig ble klar over matvanene mine :P

Back
Topp