Dilla dilla dilla

Oi, heldig. Har ikke fått noen dille, men masse ting jeg ikke klarer lenger. ELSKER sushi egentlig, men nå er jeg ikke så gira som jeg pleier. Blir av og til likevel, fordi det er enkelt og lett for magen, men...

Kjenner til det! Naaam!
Og litt avocado og pinjekjerner, så er det HEAVEN! :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Eller appelsiner da! Digg!!!!! Spiste fire stk i går kveld-nam!!! :-D

Æsj, liker ikke sushi :P Men jeg har dilla på klementiner ihvertfall :D

Eller appelsiner da! Digg!!!!! Spiste fire stk i går kveld-nam!!! :-D

Jeg fikk appelsin og appelsinjuiceforbud av ernæringsfysiolog etter jeg hadde dille på det. Skylte ut alt av D vitaminer i kroppen:-/ nikjipt, da det også var min dille......

Har hittil bare fått cravings etter ting jeg ikke får spist! Har hatt lyst på nøtter, nøttekake og lignende, men har nøtteallergi (skjønner ikke helt hvorfor jeg vil ha det når jeg heller aldri har smakt det), jeg har også veldig lyst på røkelaks og kaffe. Masse kaffe, hele tiden. Men jeg holder meg for øyeblikket unna kaffe (jeg er veldig liten, så koffeinen kan ha en stor innvirkning), men jeg gleder meg til å føle meg trygg på å drikke det igjen.
Her en morgen fikk jeg utrolig lyst på ristet brød! Vi har dessverre ikke brødrister, og det var NESTEN så jeg gikk ut og ringte på hos de andre i blokka for å høre om å få låne en, men jeg kjenner ingen her :p

I forrige svangerskap hadde jeg dilla på kokt blomkål og brokkoli med bernaisesaus. Lagde sausen uten smør da for å kutte ned på kaloriene

Sent from my iPad using BV Forum

mmmm...sushi hade jag gärna äter varje dag!:-)

Back
Topp