..dilemma

Malleleo

Forumet er livet
Oktoberskatter 2014
.. jordmor målte høyt bT 137/89-98 på trisdag så var på ekstrakontroll hos legen i dag og i dag lå d på 120/ 65 haha, legen skjønte ikke hvordan jordmora fikk til så høyt, selv med den maskina hun bruker jeg er bare glad til jeg, ønsker ikke SF en gang til. dette var avsporinga fra dilemmaet noe positivt

åsså har jeg blitt en del værre i bekkenet, og sambo har måttet tatt en del hjemmedager i d siste, for jeg klarer rett og slett ikke å løfte i d hele tatt av og til elr bøye meg, ta på sokker/truse osv. Legen sa d ikke var noe problem. ring fastlegen hans(sambos), dra på møte og han VIL BLI sykmeldt! jeg er forsørger og klarer ikke å ta vare på datteren mer enn jeg klarer d.

dilemmaet er da at hvis han sykmelder seg på barnehagen, kan han heller ikke jobbe ekstra på en statlig instutisjon som han trives veldig godt på, og tjener fett på og da får ikke noe ekstra, og 16000 i mnd er ikke noe å skryte av(bhg lønninga).. jeg får jo ingen foreldrepenger og slikt.. ikke sykepenger utenom fra lånekassen

vet ikke hva vi skal gjøre er jo så lenge igjen.. og jeg får mest sannsynlig ingen penger i juni og juli da lånekassen bruker tid på å få avgjort og utbetalt.. må jo spare opp.. men samtidig, hvor lenge kan Mali være halvforsømt.. jeg har jo brae dager og dårlige dager og d er de dårlige jeg må ringe mamma/mormor/nabon osv..what to do.

Huff [&o] Utrolig vondt når det blir sånn [&o]

sender over en god klem jeg [:)]

Vondt? [&o]

Fikk ikke med meg..[:-]

Huff. Så kjipt at du sliter så gæli med bekkenløsningen! [X(]

Og jeg skjønner godt at det er vanskelig med tanke på pengene.

Hva mener samboeren din da?

han veit like lite som meg.. driter jo i bhg, men han vil gjerne jobbe på den andre plassen[8|]
nå ser d ut som en bomba slagmark når sambo kommer hjem om dagene, så ettermiddagene og kveldene brukes til å rydde etter meg og mali..

skal snakke om d når han kommer hjem.. svigermor skal fortsatt passe henne onsdager da, så fremt hun ikke må jobbe..

Back
Topp