Sol & Måne
Forelsket i forumet
Jeg er litt sær og vil ikke ha besøk på sykehuset når jeg er på barsel, bortsett fra mann og barn da selvfølgelig. Ser på de få dagene jeg skal være der som litt "min tid" for å slappe av og komme meg etter fødsel. Med de to jeg har fra før har ikke dette vært et problem, da jeg fikk min første på Island og mine foreldre bodde her i Norge og svigerforeldre ca 5 timer unna fødestedet med bil. Med andre var det svineinfluensaen som herjet så da var det kun far og søsken som kunne komme på besøk. Nå derimot er det jo besøkstid for besteforeldre har min mor funnet ut.. og jeg skjønner at hun er spent på å møte baby, det er vi jo alle sammen! Men hun kommer til å ha med seg mannen sin, og jeg er ikke helt komfortabel med det. Vi har aldri hatt noe spesielt godt forhold, han er snill mot barna mine, det er ikke det - men han er så rar og prater nesten ikke og jeg føler at hele greia bare blir en ubehagelig..
Veit ikke helt hvordan jeg skal få sagt det til henne, at hun kan komme en liten tur, men at jeg ikke vil ha han der, eller om jeg skal si at jeg ikke vil ha noe besøk i det heletatt eller om jeg bare skal bite tenna sammen og komme meg i gjennom et ukomfortabelt besøk som jeg egentlig ikke ønsker å få..vil jo helst ikke at første møte mellom baby og mormor skal føles ubehagelig for meg heller..
Ohh..at det skal være så vanskelig..
Noen synspunkter dere kan komme med som kan hjelpe meg i valget mitt?
Veit ikke helt hvordan jeg skal få sagt det til henne, at hun kan komme en liten tur, men at jeg ikke vil ha han der, eller om jeg skal si at jeg ikke vil ha noe besøk i det heletatt eller om jeg bare skal bite tenna sammen og komme meg i gjennom et ukomfortabelt besøk som jeg egentlig ikke ønsker å få..vil jo helst ikke at første møte mellom baby og mormor skal føles ubehagelig for meg heller..
Ohh..at det skal være så vanskelig..
Noen synspunkter dere kan komme med som kan hjelpe meg i valget mitt?