Dilemma

Drcat90

Flørter med forumet
Marshmallows 2022
Hallo i luken!

Var nettopp på barnas hus.. Og fant en vogn jeg likte. Easywalker het den. Den kostet ca 9000 med bag og sportsdel. Jeg kjører en liten bil så denne vogna gikk i bagasjerommet.. Så kommer dilemmaet:

Jeg har allerede en emmaljunga edge duo 2010..
Hadde dere solgt emmaljunga vogna og den kjøpt nye?
Syns det blir litt gale å bruke så masse penger på en ny.. blææææææ åårrrrrr. sorry får å plage dere med noe så uvesentligt! haha

å kjenner meg såå igjen, jeg har simo duo vogn 2011 modell å har veeeldig lysst å selge den å kjøpe en annen :P Å jeg har ikke en god grunn som bedre plass i bilden engang :/

Ja det ville jeg gjort. Spesiellt hvis den andre tar mindre plass i bilen.

Edge duo er jo ganske stor og tung om jeg husker riktig.

Har dere råd? Hvis ja, kjør på!
Tenker dere å få fler barn? Hvis ja, kjør på!

Vi var så lure at vi solgte simo kombin vår rett før jeg ble gravid igjen, er så glad for det for vi ville uansett ha ny vogn, så da slapp vi å få dårlig samvittighet

Jeg har emmaljunga edge duo 2010 modell og ville aldri verden byttet! Elsker den vogna :D

Men hvis du ønsker å bytte er det jo ingen verdens ting galt i det :D 

F.eks vi har et bilsete, det er et veldig bra sete  men jeg vil ikke bruke det til neste fordi det er for tungt. Vi skal selge det og kjøpe nytt :D Samme merke men annen modell... Har ikke dårlig samvittighet i det heletatt, det er penger vi kunne spart men penger er ikke alt, man må trives med produktet også

Back
Topp