Dilemma

hinkeldinkel

Forelsket i forumet
BF har i over en lenge periode skrevet ekle meldinger til meg, som feks. at han vil kose og ha sex med meg osv osv..Eg har her gang avslått han, å bedt han om å slutte opp

Greia er at han har dame, ho er gravid og de skal ha baby til sommeren...Ville du sagt noe, eller bare hold godt kjeft? Hva er det riktige her?

Jeg ignorerer.

ORIGINAL: TheGoodWife

Jeg ville sagt til han at: Om du ikke slutter med de meldingene øyeblikkelig, så sier jeg det til kjæresten din. 

Ja, jeg skreiv det nett til han.. at om han ville beholde ei dame og en unge, så burde han slutte å skrive sånne skitne meldinger til meg..Da fikk jeg til svar: ( navnet mitt ) du tåler no det her, du kjenner meg så pass :)

Gaaad, blir gærn av han og frysninger over hele meg! Skikkelig kvalm!!

Hadde kjeftet ham opp noe svinjævlig og sagt hvor frastøtende jeg fant det hele, og sikkert byttet nr. om han ikke gav seg, pluss gitt dama hans beskjed dersom han ikke tok de første tre advarslene.

ORIGINAL: toneany

Hadde kjeftet ham opp noe svinjævlig og sagt hvor frastøtende jeg fant det hele, og sikkert byttet nr. om han ikke gav seg, pluss gitt dama hans beskjed dersom han ikke tok de første tre advarslene.

Kan ikke bytte nr ettersom vi har en sønn ilag..

ORIGINAL: Ms doubtfire

ORIGINAL: toneany

Kan ikke bytte nr ettersom vi har en sønn ilag..

Djeez, da tror jeg at jeg hadde fått hetta.
Lurer på om det går under noen lover om krenkelse eller seksualitet-hvadafornoe, når du ikke er interessert kan han ikke drive å sende sånne mld til deg. Går det ann å anmelde kanskje, siden du ikke kan bytte nr da? Få inn en mekler eller noen som kan gi ham beskjed om å skjerpe seg?

Har du en muskuløs kompis du kan sende? [:D]
Eller bare spørre hva han hadde ment dersom det var dama hans som ville ligge med noen andre. [8D]

ORIGINAL: Ms doubtfire

Jeg ville sagt til han at: Om du ikke slutter med de meldingene øyeblikkelig, så sier jeg det til kjæresten din. 

Ja, jeg skreiv det nett til han.. at om han ville beholde ei dame og en unge, så burde han slutte å skrive sånne skitne meldinger til meg..Da fikk jeg til svar: ( navnet mitt ) du tåler no det her, du kjenner meg så pass :)

Gaaad, blir gærn av han og frysninger over hele meg! Skikkelig kvalm!!

Æsj, skjønner godt du blir kvalm ja. Hva hadde han gjort om du latet som om du var interessert da? Hadde han tatt "skrekken", eller hadde han blitt med på leken?

Han hadde glatt blitt med å fullført!

Back
Topp