Dilemma

Sweetheart87

Betatt av forumet
Augustlykke 2015
Jeg og typen min/eksen min. Vet ikke helt hva jeg skal kalle han. Vi gikk fra hverandre fordi vi kranglet så mye, men fortsatte å rote. Vi venter barn og er 8 uker og 4 dager på vei. Problemet er det at jeg har begynt å få kontakt med min "bestevenn", han jeg er sikker på er mitt livs store kjærlighet igjen, så akkurat nå vet jeg ikke hva jeg skal gjøre lenger. Jeg og "bestevennen" min har vært sammen før, og vi glemmer hverandre aldri. Det som skjedde med oss var at jeg fikk meg type og han ikke turte å gå etter meg. Noen tips til hva jeg kan gjøre? Er kjempe glad i faren til barnet, men samtidig så fins det ikke noen jeg elsker mer enn "bestevennen" min.

Ja. Føler bare at alt blir vanskelig siden det ikke er personen som er far til barnet. Skulle ønske han var det men.

ORIGINAL: Sweetheart87

Ja. Føler bare at alt blir vanskelig siden det ikke er personen som er far til barnet. Skulle ønske han var det men.

det skjønner jeg utrolig godt, men samtidig så kan du ikke bytte ut det, selvom man har barn, eller skal ha barn sammen så betyr ikke det bestandig at dere er de som er ment for hverandre.. dersom du har mer følelser for en annen så er det sånn det er[:)] barnet kommer jo til å ha kontakt med pappaen sin selvom dere ikke er sammen[:)] følg hjerte ditt[:)]

Gå for den du elsker!

Back
Topp