Dilemma

Lykkemamma

Elsker forumet
Jeg begynner i ny jobb på mandag og jeg vet at det kommer til å gå dårlig [&:] jeg er kjeeempe kvalm hele dagen, spyr stort sett hver morgen og har dager hvor jeg spyr hele dagen[:'(] så dilemmaet mitt er jo da hva jeg gjør med denne nye jobben? Det er bare en ekstra jobb ved siden av studiene til høsten, men det har litt å si for økonomien før og etter baby. Hva skal jeg si til sjefen/når skal jeg si noe? Var til legen i dag og fikk noen kvalme stillende piller som virker fordi jeg sovner, men de er jo ikke noe god løsning på jobb[8D] dumt å sovne på jobb.. Noen som har noen tips til hva/når jeg skal si noe eller hva jeg bør gjøre?

Jeg har vært ekstremt kvalm dette svangerskapet ( har begynt og gi seg litt nå).
Og det eneste som faktisk hjalp meg best mot kvalmen, var og komme meg på jobb og jobbe, fikk ikke så mye tid til og tenke over formen min.
Så det kan jo være det hjelper deg og[:)], prøv og se...går det ikke så går det ikke....lykke til vertfall[:)]

Enig med bolledeigen. prøv først. Fungerer det ikke, så får du si sannheten. Kanskje du er såpass heldig at du kan komme tilbake å jobbe når du føler deg bedre.
Har du prøvd sånn bilsykebånd fra apoteket?

Jeg har prøvd det som er å prøve[8D] det funker litt, men ikke "nok" hvis du skjønner?

Turteldue: jobber i klesbutikk, står mye alene i butikken..

ORIGINAL: To blir tre jan2011

Jeg har prøvd det som er å prøve[8D] det funker litt, men ikke "nok" hvis du skjønner?

Turteldue: jobber i klesbutikk, står mye alene i butikken..

sørg for at du har noe å bite i hele tiden, feks salte kjeks i vesken og vann!!

jeg har drukket litt sprite (sitronbrus[:D][:D]) når min kvalme har vært på det verste, og det har hjulpet....verdt et forsøk om du ikke har prøvd det[:)]

ORIGINAL: bolledeigen

jeg har drukket litt sprite (sitronbrus[:D][:D]) når min kvalme har vært på det verste, og det har hjulpet....verdt et forsøk om du ikke har prøvd det[:)]

Det har jeg ikke prøvd[:)] har ikke drukket brus på 10 år, men skal gi det et forsøk[:D]

Back
Topp