Trenger litt hjelp her. Situasjonen min er slik at vi har akkurat flyttet til et lite sted der kjæresten min kommer fra. Han har jobb her, men jeg ordnet meg ikke noen jobb før vi flytta 1. juni fordi jeg ville vente til vi kom hit. Nå har jeg vært litt rundt til de få plassene som det er mulighet for å jobbe og kun fått tilbud på et sykehjem/hjemmesykepleien noe som jeg overhodet ikke har lyst til. Jeg er utdannet sykepleier så jeg passer perfekt inn der for dem, men jeg hadde bestemt meg på forhånd at jeg IKKE skulle ende opp med å jobbe der. Jeg har kuttet ut det yrket for noen år siden og er snart ferdigutdannet økonom. Jeg har aldri trivdes spesielt godt med å være sykepleier tidligere. Vi har bodd her en måned nå og for å være ærlig så er det litt ensomt. Kjæresten min jobber kjempemasse og jeg sitter mye hjemme alene. Ingen av venninnene mine bor her og jeg synes det er litt vanskelig å ta kontakt med folk jeg bare kjenner litt. Vet jeg må bli bedre på det da... Så jeg kunne hatt godt av en liten jobb og være litt sosial.
Så til mitt dilemma: Skal jeg pine meg gjennom en jobb jeg gruer meg til før jeg har begynt bare for å tjene rundt 20.000,- (jeg skal jobbe ca 50% i 2 mnd om jeg takker ja), eller skal jeg bare ta meg fri i sommer? Jeg har nok penger oppspart til å ikke jobbe og vi har ingen boutgifter så jobben er i tilfelle for å være sosial og for å ha noe å gjøre et par dager i uka...
Hadde satt stor pris på hva dere synes. Jeg heller mot å la være å jobbe da... Men synes det er litt rart å gå rundt å sulle en hel sommer... Ikke vant til det :p
Så til mitt dilemma: Skal jeg pine meg gjennom en jobb jeg gruer meg til før jeg har begynt bare for å tjene rundt 20.000,- (jeg skal jobbe ca 50% i 2 mnd om jeg takker ja), eller skal jeg bare ta meg fri i sommer? Jeg har nok penger oppspart til å ikke jobbe og vi har ingen boutgifter så jobben er i tilfelle for å være sosial og for å ha noe å gjøre et par dager i uka...
Hadde satt stor pris på hva dere synes. Jeg heller mot å la være å jobbe da... Men synes det er litt rart å gå rundt å sulle en hel sommer... Ikke vant til det :p