Dilemma, så usikker!

Mammantilprinsen

Ønsker nummer 2 ❤️
Jeg skal sette på regulering neste måned i en alder av straks 24 år. Har aldri hatt lyst til å ha regulering, men nå har jeg fått sjangsen og da må jeg nesten benytte meg av det. Jeg gruer meg veldig, men gleder meg så vilt til det ferdige resultatet. Kommer til å ha det i 1-1,5år og det er blanke klosser så det hjelper jo litt :)

Men nå blir jeg usikker. Har egentlig ikke lyst til å gå gravid med regulering? Får helt vondt i magen:/ Tenkte å kanskje vente et år.. Men litt kjedelig når vi kommer til neste år og jeg kanskje hadde vært ferdig.

Hva hadde du gjort? :) jeg er så ubesluttsom!

Hm..nei si det.. Så lenge de sier det er greit, tror jeg kanskje jeg hadde gjort det nå.

Hm..nei si det.. Så lenge de sier det er greit, tror jeg kanskje jeg hadde gjort det nå.

Ja det var vist ingen problem. Samboer sier også jeg bare burde hoppe i det og gjøre det nå :)

Jeg ville nok bare gjort det nå, for da er du fortere ferdig og slipper å angre neste år på at du ikke bare gjorde det ;)

Åh takk jenter :D kanskje jeg bare må kjøre på!!

Hadde gjort det :) hadde selv regulering for 2 år siden :)

Hvordan syntes du det var? Ble du vant til det etterhvert med tanke på å se deg i speilet osv? Huff gruer meg sånn til hvordan jeg kommer til å se ut :p

Jeg hadde gjort det, jeg. Men syns å ha hørt at nå kan man få regulering på innsiden av tennene??? Kanskje bare hørt HELT feil :p har en tendens til det..

Jeg hadde gjort det, jeg. Men syns å ha hørt at nå kan man få regulering på innsiden av tennene??? Kanskje bare hørt HELT feil :p har en tendens til det..

Ja det stemmer det :) Kan få på innsiden hehe. Men da er prisen en annen sak :hungover: Hadde det vært en annen pris hadde jeg lett valgt på innsiden

Var uvant i starten, men ble fort vandt til det. Og resultatet var så verdt det :)

Så bra :) det jeg tenker også, at resultatet er verdt det. Bare så kjedelig å skulle gå gravid MED regulering. Men men. Får vel bare hoppe i det kanskje

image.jpg Altså det blir sikkert ikke SÅ fint, men det er sånn jeg skal ha da. Hvite/blanke klosser :)

Hadde gjort det:) du kommer sikkert til å angre hvis du utsetter det:p

Back
Topp