Dilemma... *Klær*

*MissMe*

Gift med forumet
Hjelp meg å velge hvilken sparkebukse lille M skal få av bestemora...[;)] Skal på bytur i morgen og får da sett de live...
Hvilken hadde dere valgt??

[:D][:D]

Jeg ville uten tvil tatt den nederste. Den falt jeg SKIKKELIG for!!![:)][:)]

Ser ut som velour, og hadde noen sånne til tøtta når ho var liten. Digga de!!!

[:)][:)]

Er den rosa jeg har mest lyst på, men fikk følelsen av at bestemora syns de var så babyete...
Men hun er 4,5mnd og en baby da...[;)][;)]

ÅÅÅÅHHHHHH den enderste!!! SÅnn vil vi og ha *ELSK* [:D]

Hvilken str kjøper du?[8|]... Trykka på 74 - men nesten så jeg har lyst til å kjøpe 80 - ha den leeenge [8D]

Himmel - 88 kroner i frakt [:o] *håpe de har på storo senteret*

Kathmor: HERMEGÅS!!![8D][8D] Jeg tro jeg vil ha 80 og bruke den litt stor først. Vi er jo på 74 nå, mens noe i 68 passer enda...[8|] Må nesten se hvor store de er. Heldresser blir jo fortere for små enn todelte...

ORIGINAL: *MissMe*

Kathmor: HERMEGÅS!!![8D][8D] Jeg tro jeg vil ha 80 og bruke den litt stor først. Vi er jo på 74 nå, mens noe i 68 passer enda...[8|] Må nesten se hvor store de er. Heldresser blir jo fortere for små enn todelte...

*KAKLE KAKLE KAKLE* [8D]

Mener memini er litt små i str, så tror jeg og tar 80 - ligger i handlekurven her [8D] Bør jo opp å titte på storo først, se om de har str der.. den frakten var så heavy - men mest lyst å trykke på kjøp NUH [8D]

enig med alle ovenfor. Samtidig så liker jeg faktisk å ha myk dongeri til dem... kan liksom brukes til alt[8D] så begge er aktuelle for min del[:D]

ORIGINAL: KathMor

ORIGINAL: *MissMe*

*KAKLE KAKLE KAKLE* [8D]

Mener memini er litt små i str, så tror jeg og tar 80 - ligger i handlekurven her [8D] Bør jo opp å titte på storo først, se om de har str der.. den frakten var så heavy - men mest lyst å trykke på kjøp NUH [8D]

De har den helt sikkert[;)] Tror det blir 80 på oss og... Greit å kunne bruke den ei stund!![:)]

ORIGINAL: Tjukkaaa

enig med alle ovenfor. Samtidig så liker jeg faktisk å ha myk dongeri til dem... kan liksom brukes til alt[8D] så begge er aktuelle for min del[:D]

Men hun kjøper bare 1 av de..[8D] Sa hun kunne velge selv jeg..[;)] Så hvis hun tar den i dongeri så kan jeg kjøpe den rosa selv...[8D][8D] Hehe...

Den rosa!! [:D][:D][:D] Uten tvil!! 

Går mot strømmen jeg og roper ut DEN ØVERSTE! [:D][:D][:D]

ORIGINAL: Vand

sign.

ORIGINAL: schnuppaluppa

ORIGINAL: Vand

sign.

Haha... Typisk dere to!![:D][8D] *Knallstilig den også. [:D]

den øverste,uten tvil[:D]

ORIGINAL: Mamma til Jonas.

Garantert den øverste.. Med en lyserosa eller lille boddy inni.

Eller GUL til påske! [:D]

Jeg elsker dongeri på babyer/unger, så jeg hadde uten tvil valgt den øverste[:)]

Back
Topp