Dilemma i dag torsdag.

Krica

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Etter det grufulle dilemmaet som mrria ga oss i går så tenkte jeg vi måtte ta et litt lettere et i dag. Siden det nærmer seg påske og godisdager så lurer jeg på hva DU ville gjort.

Valget står mellom:

Aldri mer spise sjokolade.

Spise 100 gram sjokolade til hvert måltid hver dag, og da selvfølgelig legge på deg deretter. :P

Aldri mer sjokolade. Måtte jeg spise 100 g til hvert måltid hadde jeg vært sykt lei sjokolade etter et måltid :p

Aldri mer sjokolade. Legger veldig lett på meg, så hadde sikkert gått opp 5kg i uka!

Gjør helt vondt å si det, men aldri mer sjokolade;) hadde du sagt potetgull hadde det vært verre:p

Å, som aleksing måtte eg sakt aldri meir sjokolade... :p men det skal du ha, aldri hatt eit dillemma der eg velger vekk sjokolade :p

Selv om det smerter meg veldig så må jeg nok si aldri mer sjokolade..

Ville blitt veldig trasig da, null kakao på tur, ingen cafe mocca når man skal kose seg på kafe, ikke mer sjokoladekake eller muffins. Ja, til og med ostekaken blir anderledes uten antydning til sjokolade...

Enkelt. Aldri mer sjokolade. Er mye annet godt man kan spise :-)

Må nok bli uten sjokolade her og, men ikke pga vekta.. Mest fordi jeg fort blir lei av sjokolade og når jeg er gravid takler jeg ikke sjokolade!:)

Back
Topp