Dilemma*hjelp*

*Maiken**

Gift med forumet
..

Kontakt finn og fortell hva som foregår?

ORIGINAL: toneany

Kontakt finn og fortell hva som foregår?

Går ikke an å ringe finn[&:] 

ingen mailadresse eller noe da?
Jævli surt da, i det minste skal du ha noe bevis på at det er skader på vogna, og hun skal jo melde fra til posten med en gang at det er skader, uansett hvem sin feil det er. Så jeg mener at det er hennes problem.

Jeg kan prøve å sende de en mail. For har jo beviser på at hun har løyet og har allerede brukt den. Og hun burde jo ha ringt meg når hun var å hentet den, vis det var noe i veien!! Hun skulle sende bilder imorgen, men hun får ikke avslag uansett. Da får hun bare returnere den[8D] Har prutet og prøvd seg siden 1 dag, så jeg burde jo ikke solgt til henne[:@]

Noen andre?

ORIGINAL: Labambie

Bor hun langt unna deg eller? Hadde forlangt å få den i retur. Altså som vanlig kjøpslov, er det noe galt med produktet kan forhandler/produsent/selger forlange å få forsøke rette feilen før man hever kjøpet eller får rabatt...

Virker ikke helt god den betalingsgarantien heller... [8|]

Hun bor i trondheim, men koster ikke mer enn 225 kroner å sende. Har sagt til henne at hun må bare sende den i retur, men det vil hun ikke. For hun vil jo ha vogna[&:]
Så jeg tror bare hun er ute etter å få den billigere. Siden hun hentet den 10 og har skrevet flere meldinger uten å nevne noe.

ORIGINAL: Bdancer

ville bedt henne endten å betale eller sende den tilbake!

Ja, er akkurat det jeg har bedt henne gjøre[:)] Men hun vil ikke noen av delene!!! Er nok bare ute etter avslag, men det skjer ikke[8D]

ORIGINAL: Tøsa

siden dere brukte betalingsgaranti, så må dere jo være garantert noe?
hvis ikke ser jeg ikke helt vitsen med betalingsgaranti......... [8|][8|][8|]

http://mypayex.no/escrow/faq-finn.htm

Herlighet [&:]
Om hun ikke betaler for varen, og heller ikke vil sende den i retur, og jeg var deg. Ville jeg bedt henne velge, og om det ikke skjedde noe ville jeg sagt at jeg har navnet og adressen, og sagt at jeg skulle snakket med politiet!

Hun kan jo ikke nekte både å betale, og å sende den tilbake!

ORIGINAL: September Mammaen

Herlighet [&:]
Om hun ikke betaler for varen, og heller ikke vil sende den i retur, og jeg var deg. Ville jeg bedt henne velge, og om det ikke skjedde noe ville jeg sagt at jeg har navnet og adressen, og sagt at jeg skulle snakket med politiet!

Hun kan jo ikke nekte både å betale, og å sende den tilbake!

Faktisk enig!!

Back
Topp