dilemma eller ikke...

tigergirl

Forumet er livet
Hei!
Har startet med mitt første sprøyteforsøk og i uke 42 er jeg enten gravid eller får mensen. Vi har reservert tur til syden i den uken, men her er dilemma:

1 . er jeg gravid er jeg bare 3 uker på vei, så det er jo ikke farlig i forhold til fly
2. kjedelig med mensen i syden
3. om ikke gravid får jeg ikke startet på nytt forsøk før ved neste periode igjen, det vil si alt i fra 37-44 dager, mister liksom en sjangse
4. meg og gubben trenger å komme oss litt vekk, og kan kun ta den uken.

Hva hadde dere gjort? skjønner dere problemstillingen, litt rotete forklart.

vært prøver i over to år, og er godt kommet i gang med første sprøyteforsøk.
takker for meninger og innputt.
klem

Dersom dere trenger å komme dere bort og få slappet av sammen så gjør det. Det vil nok sikkert gjøre dere godt og dere får ladet opp å har nye krefter når dere kommer tilbake og setter igang igjen.

ok. da tror jeg at vi betaler reisen, blir uansett deilig å komme vekk i fra hverdagen. Så får vi bare ta tingene som de kommer. klems

No må eg lage lasangje.

ORIGINAL: Lissyjane

Jeg ville ha reist[:)] Kanskje det tar masse stress av skuldrene deres og gir dere akkurat det dere trenger hvis dere må ha et forsøk til[:)] Reis og kos dere. Kom dere vekk fra hverdagens kjas og mas[:)]

sign[:)]

Syntes dere skal reise bort ja.
Greit at det er dumt med mensen i syden, dersom du skulle være uheldig og ikke bli gravid, og det er leit å gå glipp av en prøvemulighet, men jeg tror nok dere trenger ferien.

jeg er ikke et troll om dere mistenker meg.

jeg bare spør fordi jeg er litt usikker på hva vi gjør ang sydenturen. vil bare høre litt råd og meninger.

Det er GARANTERT ikke du som er objekt for dagens diskusjoner, nei. [:)]

oki :)  er ikke så mye innpå generelt forum, er mest på assisterende , men noen ganger spør jeg her inne fordi det er mest brukere her og en får fortest og flest svar.

men liker ikke troll jeg heller, opplevde alt for mange av dem på fs

sydenturen er nå betalt:):):):):):):) nå kan vi bare glede oss, skal bli deilg :) 8 dager jippi!!!

ORIGINAL: tigergirl

sydenturen er nå betalt:):):):):):):) nå kan vi bare glede oss, skal bli deilg :) 8 dager jippi!!!

Kos dere!!![:D]Jeg er overbevisst om at dere gjør det rette! Av og til er det viktig med litt avkobling, og forhåpentligvis klarer dere å innhente litt ny energi, enten til mer prøving eller kanskje til en graviditet[;)][:D]God tur og lykke til med testingen!

Back
Topp